Forbes Israel Logo

חכם בשמש: החיישן החדש שיזכיר לנו למרוח קרם הגנה

לוריאל, חברת הטיפוח השניה בגודלה בעולם, השיקה השבוע בארה"ב חיישן לביש חדש שנועד לסייע למשתמשים בו לשמור על עור בריא ומטופח. החיישן, שנתלה על דש החולצה או על כל אביזר אופנתי אחר, עוקב אחר מדדי קרינת ה-UV שלה השפעה רבה על בריאות העור. את הנתונים מעביר החיישן לאפליקציה ייעודית וזו, יחד עם מדדי סביבה נוספים, תספק טיפים למשתמש שיסייעו לשמור על טיפוח ועל בריאות. כמו כן, באפליקציה יוצעו למכירה מוצרי טיפוח של לוריאל.

החיישן מכונה My Skin Track UV והוא משתייך לסדרת La Roche-Posay של החברה. כדי להעביר את הנתונים לניתוח האפליקציה, יש להצמיד את הסמארטפון למכשיר לזמן קצר. זו משלבת את נתוני החשיפה לשמש גם עם מדדים אחרים כמו זיהום אוויר, לחות, ואפילו חשיפה לאבקנים, העלולים לגרום לתופעות אלרגיות לעור. עם אפשרות לשמירת נתונים עד שלושה חודשים, תספק האפליקציה מידע וטיפים למשתמש וכן תזהיר אותו מפני חשיפה מרובה לשמש.

האפליקציה מיועדת גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי אפל, בעוד האחרונים יוכלו אף לסנכרן את הנתונים עם אפליקציית HealthKit שבמכשירם.

קטן מימדים ואופנתי | צילום: L'Oreal USA

מידותיו של החיישן קטנות (1.26X3.30X1.35 ס"מ) והוא כולל תופסן ייחודי שבאמצעותו ניתן להצמיד אותו לבגדים או לאביזרי אופנה אחרים. כמו כן, עמיד החיישן בפני אבק ומים והוא אינו כולל סוללה. את האנרגיה לפעילותו, אם תהיתם, מקבל החיישן מאור השמש.

"המחקר שלנו מצביע כבר זמן רב על הצורך של הצרכן להבין טוב יותר את ההשלכות האישיות של חשיפה לקרינת UV", אמר גואיב באלוך, סגן נשיא לוריאל וראש החממה הטכנולוגית שלה. "יצרנו את החיישן הזה ללא סוללה, כדי שישתלב היטב בחייהם ובשגרה היומיומית של המשתמשים בו. אני מקווה שעם השקת הטכנולוגיה הזו יהיה קל יותר לאנשים לעשות בחירות מושכלות בחשיפה בטוחה לשמש", הוסיף באלוך.

לטיטיה טופט, מנהלת סדרת מוצרי La Roche-Posay, אמרה כי "מחקרים הראו שלפיתוח מוצרים לבישים יש את הכוח להשפיע על שינוי התנהגותי. המשמשים מודדים ומבינים את משמעות החשיפה שלהם לגורמים סביבתיים שונים".

כרגע מוצע המכשיר למכירה רק בחנויות אפל נבחרות בארה"ב וכן באתר אפל. מחירו כ-60 דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.