Forbes Israel Logo

חם בפייסבוק: החברות הפופולריות ביותר ברשת החברתית

בעידן בו המדיה החברתית היא המקום החם ביותר להיות בו, אין מדד טוב יותר לפופולריות של עסקים ברשת מאשר כמות הלייקים של עמודי הפייסבוק שלהם. חברת לייקסטר דירגה את 10 החברות הפופולריות ביותר ברשת החברתית וגילתה כי קבוצת קוקה קולה היא המובילה עם כ-48 לייקים לעמוד הפייסבוק שלה.

קוקה קולה נחשבת לאחת החברות הכי פעילות בפייסבוק בנוסף לעמוד הרשמי של החברה, ענקית המשקאות אחראית לאפליקציות אינטראקטיביות רבות שמחזקות את קשריה עם הגולשים. כך למשל, החברה השיקה לפני כשנה אפליקציית פריסטייל, המאפשרת למשתמשיה להמציא לעצמם את המשקה האישי שלהם האפליקציה לוותה במכונות משקאות מיוחדים שהוצבו ברחבי ארה"ב באותה תקופה וסיפקו להמוני המשתמשים את המשקה המותאם להם במיוחד. האפליקצייה זכתה להצלחה גדולה.

שומרת על הקשר הכי הדוק עם הגולשים, חברת קוקה קולה  | צילום: רויטרס

במקום השני נמצא תאגיד הבידור דיסני שבעמוד הפייסבוק שלו כיום רשומים כ-38 מיליון לייקים. המותג הידוע בחיבורו הנצחי לעולם הילדים, מציג לגולשים עמוד צבעוני ושמח ברשת החברתית. העמוד הראשי של דיסני מחובר למאות עמודים משניים של מגוון מוצרי החברה המציגים מגוון פעילויות אינטראקטיביות בהן יכולים הגולשים להשתתף. בנוסף, חברת דיסני רכשה לפני כשנתיים את יצרנית המשחקים לפייסבוק פליידום, בעזרתה היא מייצרת תכנים עבור עמודי הפייסבוק השונים שלה.

במקום השלישי נמצא מותג הנעליים האמריקאי קונברס, המשווק את נעלי האולסטרארס הפופולריות בכל העולם. לקונברס 32.7 מיליון לייקים בפייסבוק, פי 4 מכמות הלייקים שיש לחברה האם נייק. אחריה ברשימה בית הקפה האמריקאי המפורסם סטארבאקס, עם 31.3 מיליון לייקים, חברת המשקאות רד בול עם 29.6 מיליון לייקים, יצרנית העוגיות אוראו עם 27.6 מיליון, חברת הממתקים האמריקאית סקיטלס עם 22.7 מיליון לייקים, חברת מקדונלדס עם כ-21 מיליון לייקים וחברת פרינגלס עם 20 מיליון לייקים בפייסבוק. את הרשימה סוגרת במקום העשירי חברת ההלבשה התחתונה המפורסמת ויקטוריס סיקרט עם 19.3 מיליון לייקים.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.