חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

חרושת השמועות בשיא: על מה תכריז פייסבוק מחר?

בשעות האחרונות החלו להחשף פרטים נוספים שיוצגו לכאורה באירוע האנדרואיד של פייסבוק שיתקיים במנלו פארק, קליפורניה ב-4 באפריל, יום חמישי בשעה 22:00 בערב שעון ישראל. על פי הבלוג Android Police, אשר הצליח להניח את ידיו על System Dump מדובר במערכת הפעלה שתגיע עם מכשיר ממותג פייסבוק, סמארטפון לשוק הביניים, ככל הנראה תוצרת ענקית הסלולר הטייוואנית HTC.

ממותג הרשת החברתית

על פי הציוצים של המדליפן הנודע בטוויטר, @Evleaks, הסמארטפון ייקרא HTC Myst ויגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ' ברזולוציה של 720p וחדות של 320ppi, מעבד Snapdragon S4 Plus מדגם MSM8960 של קוואלקום, זיכרון פנימי RAM בנפח 1GB, קישוריות 3G, Wi-Fi, LTE ו-Bluetooth 4.0, זיכרון אחסון בנפח 16GB ללא חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון חיצוני, מצלמה אחורית באיכות 5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית באיכות 1.6 מגה-פיקסל.

כמו כן, המכשיר יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסא 4.1.2, אשר תותאם אישית, על פי הדיווח ל-ROM של פייסבוק עם אפליקציות נדרשות כגון האפליקציה הרשמית של פייסבוק, אפליקציית המסנג'ר, איסנטגרם ואחרות אשר יגיעו מובנות כאפליקציות מערכת במכשיר.

ההזמנה למסיבת העיתונאים | מקור: פייסבוק

אפליקציית מסך בית לאנדרואיד

בנוסף ל-ROM אשר יגיע בטלפונים הייעודיים של פייסבוק, יוכלו המשתמשים להוריד בנפרד את אפליקציית מסך הבית החדשה שתשיק פייסבוק באמצעות חנות ה-Play של אנדרואיד. האפליקציה תקרא בשם Facebook Home ותהיה מיועדת להחליף את מסך הבית שלכם (Launcher) בסמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. פיצ'ר דומה, כמובן, אינו אפשרי לביצוע עבור מכשירי האייפון והאייפד, שכן אפל אינה מאפשרת לאפליקציות לגשת או לשנות את מסך הבית שלה במערכת ההפעלה iOS.

במקום האפליקציה הרגילה של פייסבוק, אשר שם ה-Package המקורי שלה מחנות ה-Play הוא com.facebook.katana, שם האפליקציה שמגיעה עם הטלפון החדש הוא com.facebook.wakizashi. פייסבוק בחרה לתת שמות לגירסאות המובייל שלה לפי שמות של חרבות, אם כי לא נמצא איזשהו קשר היסטורי או כרונולוגי בין Katana ל-Wakizashi.

על פניו, נראה כי הטלפון החדש של פייסבוק יהיה דומה מאוד בחווית המשתמש שלו לחווית ה-Stock Android של מכשירי הנקסוס השונים, אם כי כל ה-Layout שיאפיין את מסך הבית יהיה שייך לפייסבוק. כמו כן, יהיה מעניין לראות האם בשביל לאקטב את הטלפון המשתמשים יידרשו להזין את חשבון ה-Google שלהם, חשבון ה-Facebook או שניהם יחד. כל השאלות הללו יישארו פתוחות עד האירוע עצמו שיתקיים ב-4 באפריל.

עוד מאותו התחום:

BuzzSpice: ניהול דפי פייסבוק ללא דאגות [סטארטאפ]

מצעד הגאדג'טים השבועי [31-3-13]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן