Forbes Israel Logo

חשד: שר בכיר ביצע עבירות מין בעובדת לפני 15 שנה

בלשכת היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, בודקים תלונה על עבירות מין שביצע לכאורה שר בכיר בממשלה.

על פי התלונה, שהתקבלה לאחרונה, השר ביצע לפני 15 שנה עבירות מין באישה שעבדה עמו. עוד דווח כי היועץ המשפטי לממשלה בודק עם בכירים במשרד המשפטים ובמשטרה את אמינות התלונה ואם לא חל עליה חוק ההתיישנות. בסיום הבדיקה יוחלט אם לפתוח בחקירה פלילית נגד השר.

"הגעתי למלון ונכנסתי לחדר שלו", סיפרה המתלוננת לגל"צ, "הוא ישב על המיטה הרחוקה וביקש ממני לבוא לשבת לידו – הוא אמר לי שאני הולכת לשנות לו את החיים".

ביוזמת גלי-צה"ל נשלחה המתלוננת לשתי בדיקות פוליגרף. היא סיפרה את גרסתה בבדיקה הראשונה ונמצאה דוברת אמת. עם זאת, בבדיקה נוספת אתמול התוצאות היו פחות חד משמעיות. בנוגע לטענה כי קיימה מגע מיני עם השר, הראה הפוליגרף כי המתלוננת נוטה לשקר. היא עומתה עם טענתה השנייה כי נעתרה לבקשה לקיים עמו מגע מיני היות ופחדה להיפגע, ונמצאה דוברת שקר.

בבדיקה האחרונה היא נשאלה האם עומדים מאחוריה מניעים זרים או גורמים בעלי עניין שרוצים לפגוע בשר מבחינה פוליטית, היא השיבה בשלילה ונמצאה דוברת אמת.

וינשטיין, בודק את אמינות התלונה | צילום: רויטרס

בנו של השר הגן עליו הלילה בסטטוס שהעלה לפייסבוק והורד בינתיים. "בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית", כתב הבן, "למזלנו, פרנק אנדרוודים אין הרבה כאן – אז כשפוליטיקאים עסקנים שאין להם הישג אחד מלבד התחמקות מכתבי אישום ושוחד לח״כים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית".

"העם לא עד כדי כך מטומטם – לא בטיימינג לא בשקרים ולא ברשלנות של ההפללה. אצלנו במשפחה הטקט מעולם לא היה ערך קדוש על פני האמת – וכשתוקפים אותנו בשקרים והשמצות מהסוג הזה – צפו לפייט הולם".

לכתבה בדה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.