Forbes Israel Logo

“טוויטר צפויה להגיע לרף הכנסות של מיליארד דולר כבר ב-2014”

הפרסום בטוויטר גדל בקצב כל כך מהיר, שגם חברות המחקר מתקשות לעקוב. בפעם השנייה בתוך חצי שנה, עידכנה חברת אי-מרקטר את תחזית ההכנסות של טוויטר כלפי מעלה, כשהיא מציינת את הדרישה הגוברת לשירות שמציעה החברה גם לצרכנים וגם למפרסמים.

על פי התחזית החדשה, צפויה טוויטר להכניס 950 מיליון דולר ב-2014, ו-1.33 מיליארד דולר ב-2015. ההכנסות השנתיות ב-2013 צפויות להיות 583 מיליון דולר, מה שאומר שבשנה הבאה החברה צפויה להכפיל את הכנסותיה. רק לפני שנה חזתה חברת המחקר כי הכנסותיה של טוויטר ב-2014 יהיו 540 מיליון דולר. בספטמבר האחרון היא תיקנה את התחזית ל-807.5 מיליון דולר, וכעת כאמור, היא עודכנה שוב.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: רויטרס

הערכתה של אי-מרקטר נחשבת שמרנית ביחס לגורמים אחרים, אשר העריכו כי טוויטר, שצפויה לצאת להנפקה ראשונה בוול סטריט בשנה הבאה לכל המאוחר, עשויה לחצות את רף מיליארד הדולרים עוד לפני ההנפקה.

שאלה אחת שנותרה היא כיצד תוכל טוויטר לעמוד בתחזיות האופטימיות אם תמשיך לשמור על מדיניות הפרסום הבדלנית שלה, שבה היא מוכרת רק פרסומות אשר מרגישות "טבעיות" במערכת. זאת, שעה שאפילו פייסבוק מתרחקת יותר ויותר מהכוונה המקורית של שימוש במידע החברתי בניסיון לשנות את תעשיית הפרסום.

כפי שמציין פיטר קפקא מן הבלוג AllThingD, מוצרי הפרסום החדשים של פייסבוק, אשר מאפשרים למפרסמים להגיע אל לקוחות ללא קשר לשימושים ברשת החברתית, הם ההפך מחדשנות. אולם אפילו לאחר שהשתמשה בשיטות שבעבר דחתה, הצליחה פייסבוק לרשום רק צמיחה בלתי עקבית, כשאי-מרקטר חתכה את תחזית ההכנסות שלה במיליארד דולר באוגוסט האחרון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.