חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית השלימה סבב גיוס שלישי (Series B) בהשקעה של 15.5 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. הגיוס האחרון משלים סכום של 20.6 מיליון דולר אותו גייסה החברה עד היום.
טיילור ברנדס היא החברה הראשונה בעולם המספקת שירותי מיתוג אוטומטי ומשרתת למעלה מחמישה מיליון משתמשים. החברה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג. משימות שהיו תלויות ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם.
סער. ״הביקוש הרב מהלקוחות הביא את החברה להתרחב״ | צילום: תום להט
"ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה", אומר יהלי סער, מנכ״ל החברה.
סער נבחר השנה לאחד מרשימת Under30 של פורבס ישראל. בראיון בתחילת השנה הסביר על החברה שייסד: ״רצינו למעשה לייצר סוכנות פרסום שהיא אוטומטית לחלוטין, מרמת העיצוב, דרך הקריאייטיב והאסטרטגיה ועד לכתיבת התוכן.
"המטרה היא להתחרות בארבע החברות הגדולות בעולם, ששולטות בכ-90% מהשוק, אבל רק כ-10% מהעסקים יכולים להרשות לעצמם את שירותיהן, בגלל המחיר".
לרשימת Under30 המלאה
|