Forbes Israel Logo
מוצרי טיפוח עם חומצה היאלורונית. צילום: shutterstock
מוצרי טיפוח עם חומצה היאלורונית. צילום: shutterstock

לחות מוגברת: המוצרים החדשים שישדרגו את שגרת הטיפוח שלכם

מבוסטרים שיטפלו במגוון צורכי העור, סרום חדשני, תוספי תזונה ועד קרם יוקרתי שמשמש גם כמסכה. המשותף לכולם - חומצה היאלורונית

השנה שחלפה הייתה ללא ספק השנה שבה הושקה הכמות הגדולה ביותר של מוצרי טיפוח חדשים, ממותגי דראגסטור או יוקרה, דרך מותגי אינדי, ועד מותגי סלבס וכוכבי רשת. כולם רוצים להיות שם. סקרנו והתנסינו בעשרות מוצרים חדשים שנחתו על המדפים או באתרי האונליין. נראה שהמגמה נמשכת לתוך 2021 עם שלל השקות, חידושים ופיתוחים של חברות הקוסמטיקה, זאת לצד הניסיון להגיע לקהלים חדשים באמצעות סדרות ייחודיות ופורמולות חדשניות. בחרנו הפעם לחבר יחד מספר מותגים שונים זה מזה, חלקם מותגים דראגסטור בינלאומיים וחלקם מותגי ישראליים ותיקים שלא מפסיקים לחדש. חלקם משלבים בין טיפוח לתוספי תזונה וחלקם מותגים מקצועיים שיתאימו את המוצרים לצורכי העור שלכם. המכנה המשותף – חומצה היאלורונית כמרכיב מרכזי בפורמולה. כך למשל, מוצרי הטיפוח של הקוסמטקאית קרן ברטוב. ברטוב השיקה לאחרונה מסכת טיפוח ייחודית, יוניק מאסק, שמיועדת לטיפול אנטי-אייגי'נג אינטנסיבי ומתאימה לשימוש כקרם יום/לילה או כמסכה לפני אירוע שתעניק לעור מראה מתוח וזוהר. בשימוש כקרם היא מבטיחה לטפל בסימני ההזדקנות וצמצום קמטים באמצעות קומפלקס עשיר של פפטידים, נוגדי חימצון עוצמתיים, קומפלקס ויטמנים וחומצות שומן – וגם חומצה היאלורונית. תמצית התה האדום שנוספה לפורמולה תטפל בגירויים בעור ובשיפור הגוון והמרקם שלו. (440 שקל, בקליניקה של קרן ברטוב, ברודצקי 43, בנין ב', קומה 4, טלפון: 052-9506776).

יוניק מאסק של קרן ברטוב. צילום: עדי גלעד
יוניק מאסק של קרן ברטוב. צילום: עדי גלעד

גם החומצה ההיאלורונית המשיכה לנסוק בעולם הטיפוח הבייתי עם מגוון מוצרים – אלו שמשלבים אותה בפורמולה ועד לסדרות מוצרים שמתבססות עליה. כך עשו בלוריאל פריז לאחרונה עם השקת הסרום החדש בסדרת רויטליפט פילר, סדרה שכולה מבוססת על הרכיב העוצמתי. הסרום מצטרף לסדרה שכבר כוללת קרם יום וקרם לילה, שנסקרו כאן בעבר והתגלו כמוצלחים במיוחד. הוא מגיע עם אפליקטור טפטפת נוח לשימוש ומעשיר את העור בלחות מוגברת, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים. הפורמולה מכילה 0.5% חומצה היאלורונית מאקרו ו-1% חומצה היאלורונית מיקרו ובכך פועל גם בטווח המיידי (לחות, גמישות ונפח) וגם בטווח הארוך, לאחר 6 שבועות, העור מוצק ואחיד יותר. (110 שקל, ברשתות הפארם והשיווק).

לוריאל פריז. סרום טפטפת מסדרת רויטליפט פילר המועשר בחומצה היאלורונית. צילום: יח"צ
לוריאל פריז. סרום טפטפת מסדרת רויטליפט פילר המועשר בחומצה היאלורונית. צילום: יח"צ

הסרום ההיאלורוני של המותג האהוב ד"ר ברברה שטורם מכיל שרשראות ארוכות וקצרות של מולקולות היאלורוניות, שמאפשרות החדרת לחות אינטנסיבית בנוסף להחלקת קמטוטים. אם ננסה להסביר באופן שאינו מדעי, שימוש במגוון גדלים מולקולריים פירושו שהמרכיבים יכולים לחדור לשכבות העמוקות יותר של העור, תוך מתן תוצאות מיידיות. (וכן, אנו יודעים שהמחיר גבוה – 990 שקל – עבור מוצר לטיפול בעור, אך בגלל יכולתו להביא לתוצאות אמיתיות, אנחנו מצדיקים אותו). להשיג באתר.

סרום היאלורוני של דר' ברברה שטורם. צילום: Dr. Barbara Sturm
סרום היאלורוני של דר' ברברה שטורם. צילום: Dr. Barbara Sturm

סדרת הבוסטרים החדשה של קרליין היא בהחלט משב רוח מרענן שגרם לנו כבר להספיק ולהתנסות באחד מהם. צריך לציין גם את האריזה המושקעת – בקבוקי זכוכית עם טפטפת נוחה לשימוש, וגם את מנעד המוצרים בסדרה שנראה כי נבחרו בקפידה. היא כוללת 4 בוסטרים: פרו-ויטמין C בריכוז 7%, פרו-רטינול בטכנולוגית קפסולציה בריכוז 2%, פרו-קולגן בריכוז 11.5% וקומפלקס חומצות היאלורוניות בריכוז 2% בו התנסינו. כולם מיועדים לשיפור תפקוד ומראה העור, מתאימים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. בוסטר החומצה ההיאלורונית מכיל שילוב של 3 חומצות היאלורוניות במשקלים מולקולריים שונים שמסייעים לו לחדור לשכבות העור – וזה אכן ניכר. בשל הריכוז הגבוה של החומצה העור היה רווי בלחות למשך יום שלם ונראה מתוח וזוהר יותר. המרקם הקליל מסייע לסרום להספג במהירות או להתמזג בכל קרם וניתן להניח אותו גם ישירות על עור הפנים, כשלב ראשון בשגרת הטיפוח. (69.90 שקל לבוסטר, ברשתות הפארם והשיווק, ובאתר).

סדרת סרום בוסטר של קרליין. צילום: חן אזולאי
סדרת סרום בוסטר של קרליין. צילום: חן אזולאי

הטיפול בעור הפנים צריך להתבצע גם מבפנים. פרט לשתיית מים מרובה כדאי גם לחזק את שגרת הטיפוח בקפסולות קולגן שמסייעות בהפחתת קמטים, שיפור בגמישות ובלחות העור ומראה צעיר, זוהר וקורן, לצד חיזוק השיער והציפורניים. בקולגן פלוס מציעים את COLLAGEN PLUS DAILY, קפסולות לשימוש יומיומי שמחזירות את חלבון הקולגן הכה חיוני לגוף ומבטיחות תוצאות בזכות כמות קולגן גבוהה ופטנט ייחודי שמבודד את המולקולה ומביא לספיגה של 90% במערכת העיכול. הטבליות טעימות כמובטח ובשימוש של שבוע בלבד כבר מתחילים לראות שיפור במראה העור. (325 שקל לכמות טבליות המספיקה לחודשיים, באתר המותג).

קפסולות קולגן פלוס. שיפור בגמישות ובלחות עור הפנים. צילום: יח"צ
קפסולות קולגן פלוס. שיפור בגמישות ובלחות עור הפנים. צילום: יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק גם הוא סדרת מוצרים שמהווה שגרת טיפוח מלאה לעור הפנים, ובמחיר נגיש במיוחד. כל מוצרי הסדרה מועשרים באלוורה אורגנית ובחומצה היאלורונית והיא כוללת 4 מוצרים: ג'ל לחות במרקם נעים וקליל לעור רגיל עד מעורב, קרם לחות להזנה עד 48 שעות לעור יבש, ג'ל ניקוי לצמצום מראה הנקבוביות לכל סוגי העור ומי פנים להסרת איפור והזנת העור בלחות לכל סוגי העור. ועוד משהו חשוב שראוי לציון ולהערכה – גרנייה מתחייבת לאג'נדה סביבתית Green Beauty ותומכת באיכות הסביבה, ולכן הבקבוקים ניתנים למחזור. (25-45 שקל, ברשתות הפארם והשיווק, ובאתר).

סדרת הטיפוח החדשה של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית. צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח החדשה של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית. צילום: יח"צ

עיקבו אחרי שלומי אזולאי גם באינסטגרם

צילומי קאבר: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן