חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

טכנולוגיית קולפלנט: משרד הפטנטים האירופי שימר הפטנט המגן

הישג לחברה הישראלית קולפלנט, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס קולגן אנושי המיוצר בצמחי טבק: משרד הפטנטים האירופי החליט לשמר את הפטנט המגן על טכנולוגיית החברה הישראלית באירופה. בכך דחה משרד הפטנטים את ההתנגדות שהגישה מתחרתה, חברת Fibrogen Inc האמריקאית.

קולפלנט הצליחה להוכיח למשרד הפטנטים באירופה כי הפטנט המגן על טכנולוגיית החברה לייצור קולגן בצמחי טבק, הינו פטנט חדשני המתאפיין בהתקדמות המצאתית. לאחרונה התקבל בידי קולפלנט פרוטוקול הדיון המשפטי, המאשר כי פטנט החברה עומד בתנאי אמנת הפטנטים האירופית (EPC). 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים מפורבס ישראל – עשו לנו לייק בפייסבוק

"אנו שמחים על קבלת טיעוני החברה על ידי משרד הפטנטים האירופי והחלטתו לדחות את התנגדותה של מתחרתנו בשוק האירופי", אמר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. "דחיית ההתנגדות משמרת את מעמדה של קולפלנט כחברה היחידה בעולם בעלת יכולת לייצור קולגן אנושי בצמחי טבק, בטכנולוגיה המוגנת בפטנט. ההחלטה גם מאפשרת לנו להמשיך ולהתמקד במטרות העיקריות של החברה, להבאת מוצרי האורטופדיה וריפוי הפצעים לסיום תהליכי פיתוח וקידום מיסחורם".

מנכ"ל קולפלנט, יחיאל טל | צילום: רועי טל

קולפלנט אשר הוקמה בשנת 2004 היא חברת מכשור רפואי המתמקדת בקידום רפואה רגנרטיבית, באמצעות שימוש בטכנולוגיות לעיבוד קולגן אנושי רקומביננטי וחלבונים רקומביננטיים אחרים. החברה מפתחת מגוון רחב של מוצרים מבוססי חומרים ביולוגיים, בהם ניתן לעשות שימוש בשווקים רפואיים רבים, ובכלל זה אורטופדיה, ריפוי פצעים, קרדיולוגיה וכירורגיה כללית.

המודל העסקי של קולפלנט מבוסס על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות לפיתוח משותף של מוצרים והבאתם לשוק וכן גם פיתוח עצמי של מוצרים ושיווקם באמצעות מפיצים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן