Forbes Israel Logo

יומיים לפני: האם נחשף האייפון 6?

אחד מנקודות השיא של השנה בעולם הטכנולוגי – אירוע ההכרזה של אפל לשנת 2014 בו היא צפויה להכריז על מכשירי האייפון החדשים יתקיים בעוד יומיים, אך למרות מאמציה הרבים של ענקית הטכנולוגיה להסתיר פרטים הנוגעים למכשירים החדשים והמעניינים, נראה כי בכל זאת מישהו בשרשרת הייצור לא הצליח בסופו של דבר לעמוד בפיתוי.

צילום: cnBeta

אתר סיני בשם cnBeta חושף סדרת תמונות שהועלו על ידי משתמש בשם zzray, המציגים לכאורה תמונות של מכשיר אייפון 6 חדש ועובד. למרות שברחבי הרשת חלק מהמקורות מטילים ספק באמינותן של התמונות ושל המקור, לנו בכל זאת נראה כי מדובר בתמונות אותנטיות מהן ניתן להסיק לא מעט מסקנות בנוגע למכשיר החדש אותו אפל צפויה לחשוף בעוד יומיים ולשינוי שחל באפל בעידן שאחרי סטיב ג'ובס.

מסך בגודל 4.7 אינץ', עיצוב שחוזר למקורות ושירות תשלומים חדש

עיצוב המכשיר מזכיר במידה רבה אייפון 5S מוגדל, אך פינותיו מעוגלות יותר, מלוטשות יותר ומזכירות את עיצוב מכשירי האייפון הראשונים במהלך שככל הנראה נועד "לחזור למקורות". מסך האייפון 6, אשר על פי כל הדיווחים צפוי להגיע לגודל של 4.7 אינץ' יאפשר את הכללתה של שורה שישית של אייקונים במסכי הבית, בנוסף לשורת ה-Dock הקבועה מתחת להם שמשמשת לגישה מהירה לפונקציונלית החיונית של המכשיר.

אחד מהחידושים אליהם ניתן לשים לב בתמונות, הוא הכללתו של אייקון חדש ל-Passbook עם פס אדום לרוחבו של חלקו העליון, שירות ה-Passbook צפוי להפוך משירות המאחסן מידע אודות כרטיסי טיסה, קולנוע וכרטיסי מתנה לשירות כללי המאפשר תשלומים במגוון רחב של בתי עסק, באמצעות מכשיר האייפון. האייקון החדש "מחזק" את הדיווחים בשבוע האחרון, לפיהם אפל הגיעה להסכמות עם כל חברות האשראי הגדולות – ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס על מנת לשתף פעולה בפיתוח מערכת תשלומים מבוססת-סלולר שתתחרה בשירותים כגון Google Wallet, PayPal ואחרים. 

פרט לתמונות שהודלפו לכאורה על ידי אתר cnBeta, פירסם מקור סיני נוסף בשם MiaoPai מספר סרטוני וידאו המציגים לכאורה את חווית השימוש במכשיר האייפון החדש ובמערכת ההפעלה המשודרגת iOS 8. הסרטונים מעניקים הצצה מעט יותר ברורה אל עיצובו המלוטש של המכשיר החדש, ומראים גם את חווית השימוש במספר אפליקציות כגון ה-App Store, Health, אפליקציית המצלמה, ביטול נעילת המסך באמצעות חיישן ה-Touch ID ותחושה כללית מהמכשיר החדש. האם הסרטונים והתמונות שהוצגו בפוסט אמינים ומדוייקים? זאת נדע רק בעוד יומיים, כאשר אפל תחשוף באופן רשמי את מכשיר האייפון החדש שלה.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

אנחנו לקראת מהפכה שיוביל איתו טרנד ה"אינטרנט של הדברים"

תמונות בתלת מימד והמקרר הקטן ביותר במשרד [מצעד הגאדג'טים]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן