Forbes Israel Logo

ירדו מהמסלול: בטר פלייס תפנה את שטח המבחן בגלילות

שטח מסלול הניסוי במרכז המבקרים של בטר פלייס בפי גלילות יוצע להשכרה בידי חברת פי גלילות, בעלת הנכס. המסלול שימש עד כה לנסיעות הדגמה ומבחן של המכוניות החשמליות.

מרכז המבקרים של החברה בפי גלילות כולל את מסלול הניסוי ואת אולם התצוגה, ממנו ניתן לצאת לנהיגת מבחן במכוניות הרנו פלואנס. מסלול הניסוי תופס חלק ניכר מהמתחם, שהוסב לצרכי החברה שייסד שי אגסי.

שי אלט, מנהל יחסי הציבור של החברה, מסר בתגובה לאתר פורבס כי "עד כה נזדקננו למסלול משום שלמכוניות שבמקום לא היה רישוי. כעת, למכוניות ישנו רישוי, ולכן המסלול הפך למיותר. אין שום קשר למצב הכלכלי של החברה". 

מנכ"ל בטר פלייס העולמית, אוון ת'ורנלי. צרות על המסלול? | צילום: אהוד כהנים

לאחרונה נקלעה החברה למשבר כלכלי. בשבוע החולף הודיעו מנכ"ל בטר פלייס ישראל, משה קפלינסקי, ו-3 בכירים נוספים בחברה – סמנכ"ל השיווק, דפנה אגסי, אחותו של מייסד החברה שי אגסי, סמנכ"ל התשתיות אל"מ (מיל) פיני ליברמן, והדוברת דנה סומברג – על סיום עבודתם

מצוקת המזומנים של החברה אשר הביאה לבקשת הזרמת הון של 150 מיליון שקל ממשקיעה עלולה להביא לפיטוריהם של כ-40% מכוח העבודה שלה בישראל. מרבית העובדים שיפוטרו יהיו מתחומי הפיתוח והתשתיות, זאת לאחר שהחברה השלימה את הקמת התשתיות למכוניות החשמליות בישראל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן