חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

כמה מילים שווה תמונה ב-360 מעלות? LG בתצוגת תכלית

אפילו אם אתם שומרים על קשר קלוש עם הבאזז בנושאי טכנולוגיה, וודאי שמעתם לא מעט אודות מציאות מדומה (VR) ועל כך שהיא העתיד של הצרכנות ושל קיום אינטראקציות באמצעות מדיה דיגיטלית. בעוד שלא מעט במשפט הזה הוא בגדר גוזמא – אזניות VR נמצאות עדיין במרחק שנים רבות מלהפוך לפריט צריכה שיהיה בכל בית כמו סמארטפונים או לפטופים – לחברות ואנשים שרוצים לעשות מ-VR משהו מעניין, יש לפחות את הרעיון הנכון: בזמן שמשחקים ותוכנות מרשימים ימשכו את תשומת לבם של חולי הטכנולוגיה, על מנת שהמציאות המדומה תצליח לשגשג באמת ולהגיע לציבור הרחב, המפתח הוא תוכן שנוצר על ידי המשתמש.

Fotolia :מעורבות של המשתמש: המפתח להפיכת מציאות מדומה לפופולרית | צילום

זו הסיבה שבגללה LG שחררה השנה את מצלמת ה-360 שלה, בתור בת הלוויה (או כפי שמכנים זאת בחברה הדרום קוראנית: בתור החברה) של ספינת הדגל של החברה, הטלפון המודולרי G5. עדיין לא הייתה לי ההזדמנות לשחק עם המצלמה, אבל הביקורות עליה היו חיוביות, כשרבים היללו אותן כדרך לצלם ללא מאמץ את כל הסרטונים המקיפים ב-360 מעלות.

ואיזו דרך טובה יותר לקדם ולהשוויץ בביצועיו של המוצר החדש שלך, מאשר לקשור אותו למטרה ראויה? כך, LG חוגגת את יום איכות הסביבה הבינלאומי – שחל היום (א') – בסרטון שמציג לראווה חלק מהנופים המפורסמים ביותר בעולם, על כל תהילתם האייקונית והעשירה תרבותית. הקליפ בן שתי הדקות, שצולם על ידי עובדי LG במגדל אייפל, חומת סין, בית האופרה בסידני, ארמון צ'אנגדאוקגונג בסאול (ועוד) מספק הצצה לתוך מה שיכולים לעשות סרטים בצילום 360 מעלות.

האיכות של כמעט כל סרטוני ה-360 היא עדיין מפוקסלת במעט, אבל ככל שהטכנולוגיה משתפרת ופתרונות הווידאו עולים מדרגה, הם עומדים להפוך למדיום המלהיב ביותר שבו אנשים רגילים יוכלו לשחק. דמיינו שהייתם יכולים לצלם ב-360 מעלות את החתונה שלכם למשל – לתפוס את הנשיקה של החתן והכלה יחד עם התגובה של כל מי שבקהל לכך.

צפו בתצוגת התכלית של LG

החל מהפעם הראשונה בה אורגן, ב-1974, יום הסביבה הבינלאומי הוא דרכו של האו"ם לעודד מודעות כלל עולמית להגנה על הסביבה. בכל שנה לאירוע יש נושא מרכזי אחר – והשנה, "מלחמה בסחר הלא חוקי בחיות בר". היה הרבה יותר הגיוני אם כך אם LG היו מכניסים קצת חיות בר לתוך סרטון ה-360 שלהם, אבל כך או כך, החברה אמרה כי עובדיה ייקחו חלק בפעולות התנדבות על מנת להראות הזדהות עם האירוע.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן