Forbes Israel Logo

כמה עלה הפנטהאוז היקר ביותר בנתניה?

רגע לפני סוף הפרויקט, הודיעה היום חברת בריגה על מכירת הפנטהאוז היקר ביותר בנתניה – במחיר של 35 מיליון שקל (54 אלף שקל למטר). מדובר בפנטהאוז בפרויקט מגדל דוד, הממוקם בסמיכות לחוף הרחצה הגדול בעיר ולמרכז התיירות והבילויים – כיכר העצמאות.

הפנטהאוז משתרע על פני שתי קומות (קומה 28 ו-29), ושטחו הכולל הוא 642 מ"ר. בקומת הגג יש מרפסת רחבה, בריכה פרטית, סאונה יבשה ורטובה וג'קוזי. בקומה התחתונה יש מרפסת רחבה נוספת, וכמו כן מותקנת מעלית פרטית שנעה בין הקומות.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עוד בפנטהאוז – מערכת חשמל חכם, תקרות גבוהות וחדר כושר פרטי. עיצוב פנים הדירות מבוצע בידי אדריכל פרטי. מהפנטהאוז מתאפשרת תצפית פנורמית רחבה על כל מרכז נתניה והים אשר לא תופרע על ידי בניינים אחרים – זהו הבניין הגבוה ביותר בכל מרכז העיר.

הדמיה: יח"צ

בנוסף, דיירי הפנטהאוז יוכלו ליהנות מהמתקנים והשירותים של מלון הבוטיק בפרויקט מגדל דוד הכולל מסעדת שף, קומת ספא ענקית, בריכת שחיה נוספת, חדר כושר, חדר קולנוע, חדרי ישיבות וכנסים, חניונים נפרדים ושירותים המציע בית המלון בפרויקט, בנושא הניקיון, תחזוקה, שמירה, שירות חדרים, שירותי מסעדנות וכיו"ב.

הפרויקט, מבית היוצר של חברת בריגה, הוא בין הבודדים בארץ, המשלבים תחת גג אחד בית מלון ודירות יוקרה כאמור יוקם בהשקעה של כ-200 מיליון שקל. מדובר במגדל אשר יוקם בגיבוי משרד התיירות והוועדה המקומית, על חוף ימה על הטיילת הצפונית של נתניה.

המגדל עתיד לכלול 80 חדרי מלון ב-7 קומות מלון ו–54 דירות פאר, שיוקמו החל מהקומה השמינית ועד הקומה ה-29. מחירי הדירות ינועו סביב 3.5-5.5 מיליון שקל, בהתאם לקומה ולכיוון הדירה.

הדמיה: יח"צ

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.