חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

כנס הגלובל של פורבס נכנס ליום השני: בר רפאלי התארחה על הבמה במתחם התחנה

היום השני של כנס הגלובל של פורבס נפתח הבוקר במתחם התחנה בתל-אביב ועמד בסימן יזמות.

רנדל ליין עורך פורבס ארה"ב אמר כי "האנשים שמצליחים להשיג דברים בחיים הם היזמים, אלה שעושים דברים ומזיזים דברים קדימה. לכולם פה יש משהו במשותף, הם רוצים שדברים ייעשו. היום נדבר על כל מה שקשור להעברה של מחשבות למעשים. יש הרבה חגיגות פה בישראל, רק לפני כמה שבועות המדינה חגגה 70 שנות עצמאות".

בפאנל אותו הנחתה ד"ר רות ווסטהיימר היא סיפרה על ההחלטה לעלות לישראל ועל התהליך שעברה עד שהגיעה למקום בו היא נמצאת כיום, הן מבחינת קריירה והן מבחינת חייה האישיים. "אתם צריכים לפחות פעם בשבוע ללכת לאכול ארוחת ערב רומנטית ביחד, ולשים את העבודה בצד, את הטלפון בצד, לא לדבר על שום דבר שקשור לעבודה. תנסו גם מדי פעם לצאת עם חברים שלא עובדים אתכם".

רפאלי וליין

מאוחר יותר עלתה לבמה בר רפאלי שסיפרה על הקריירה שלה כיזמית. "התחלתי לדגמן בגיל מאוד צעיר ונעשיתי מאוד מפורסמת ב-2009 כשהופעתי על השער של ספורטס אילוסטרייטד", הסבירה רפאלי לקהל, שבו ישבו צעירים רבים מהעולם שאינם מכירים את קריירת הדוגמנות שלה, "לא ממש הכרתי את עולם היזמות". 

בר סיפרה שוויתרה על לא מעט הזדמנויות עד שהחליטה להכנס אל עולם העסקים. "הרבה פעמים פנו אליי כי ידעו שאני דוגמנית מפורסמת. היו הזדמנויות שלא הייתי בטוחה מספיק כדי לקחת אותן. הרגשתי שאם אני לא מכירה מספיק, אז אני לא רוצה לקחת בהן חלק. חיכיתי עד שנכנסתי לעבוד עם מותג שהרגשתי בו טוב. האנשים מאחורי קרולינה למקה הם אנשים שאפשר לסמוך עליהם".

החשש מחוסר הצלחה, הסבירה בר, הוא גדול יותר כאשר מדובר בסלסב. "כשאתה מפורסם יש לך הרבה מה להפסיד, כי אם משהו נכשל מאשימים רק אותך". מצד שני היא סיפרה, כי היא מאוד נהנית מהמסע העסקי שלה: "לא מדובר רק על לעשות כסף ולהיות מפורסמת בכל העולם – זה גם לעשות כיף וליהנות מהתהליך". 

ואם שאלתם את עצמכם מי המודל עבור "הסופר-מודל" הישראלית, לפחות בכל הנוגע למינוף העסקי? ובכן, מדובר בקים קרדשיאן. 

אירוע הגלובל של פורבס נפתח אתמול בבוקר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. זהו כנס הגלובל הראשון של פורבס שנערך בארץ, אליו הגיעו נציגי רשימות Under30 של פורבס מכל רחבי העולם. בשנתיים האחרונות נערך בארץ הכנס האיזורי של פורבס שכלל צעירים מאירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

אירוע הפתיחה – יותר מ-700 צעירים מ-38 מדינות

בין הנואמים בטקס הפתיחה היו העורך הראשי של פורבס ארה"ב, רנדל ליין, שאמר: "אנחנו שמחים לחזור לפה, זה הכנס השלישי שאנחנו עורכים פה בישראל, אבל זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של פורבס שמדובר בכנס גלובלי. יותר מ-700 צעירים מ-38 מדינות הגיעו לכאן. היום, בטקס הפתיחה, נציין במיוחד את הנשים של Under30, שהן ללא ספק מבין המנהיגות המובילות בעולם, ונזמין אותן לצלצל בפעמון ולפתוח את שבוע המסחר".

ליין הזמין לבמה את בר רפאלי, שיחד עם 30 נשים מרשימות ה-Under30, הזניקו את פתיחת המסחר. רפאלי ברכה את כל הצעירים כי היא "מתרגשת לעמוד כאן היום לצד 30 נשים מבטיחות ולקדם את ערכי ההצלחה והיזמות בעולם". רפאלי צפוייה להשתתף גם בפאנלים נוספים שיערכו במהלך ארבעת ימי הכנס.

בר רפאלי ו-30 צעירות מבטיחות פותחות את שבוע המסחר

פסגת אירוע הגלובל תביא את המחזור הבינלאומי הזה של צעירים לארבעה ימים של פאנלים, מופעים, והדגמות מוצרים, המשולבים באוצרות התרבות של ישראל – בין אם לפסטיבל אוכל על חוף תל אביב או פסטיבל מוסיקה בעיר העתיקה של ירושלים. בנוסף, הם יבלו יום של שירות לקהילה, כך שכל הקהילות באזור יוכלו להנות מן המפגש הזה של כישרון יזמי. היום האחרון של הכנס ייחתם במסיבה לילית בכפר הנוקדים ועליה למצדה בזריחה.

לרשימת הצעירים של פורבס ישראל 2018

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן