Forbes Israel Logo

לאור ההצלחה, אורנג' פותחת חממת סטרטאפים נוספת

לאחר סיומו המוצלח של פרויקט חממת Inovation Lab של אורנג' במסגרתו השתמשו יזמים וחבות בתשתיות הדור הרביעי של החברה ובליווי המומחים שלה על מנת לפתח אפליקציות חדשות מבוססות 4G, משיקה אורנג' פרויקט חממה נוסף.

החל מהיום ועד ה-2 בנובמבר, יוכל כל סטארטאפ, מפתח או יזם להגיש הצעתו דרך אתר ייעודי, בתחומים הקשורים לפעילויות המבוססות רשת הדור הרביעי: בית חכם, וידאו, אפליקציות ניווט חכמות, ועולמות ה- Well being תוך הקלה על התנהלות הצרכן ביום-יום.

צוות שופטים מקצועי יבחר את 15 הפרויקטים המובילים, מתוכם ייבחרו 6 הפרויקטים שיתקבלו לחממה וילוו על ידי החברה במשך 12 שבועות. הסטארטאפים והיזמים שייבחרו יקבלו מהחברה אפשרות לחיבור למעבדת התקשורת המתקדמת וסביבת עבודה מעוצבת ברמה גבוהה, המאפיינת חברות טכנולוגיה מתקדמות, אשר תכלול גם אזורי עבודה, השראה ומנוחה. בנוסף, לרשות המפתחים ציוד קצה, ידע ומחקרים, ליווי מקצועי צמוד של מומחים מפרטנר במגוון תחומים, ייעוץ ברמה מקצועית גבוהה בנושאי טכנולוגיות, הנדסה, IT, שיווק ועוד.

"כחברת התקשורת הישראלית הראשונה שמציגה את רשת הדור הרביעי המהירה והמתקדמת בישראל, בפריסה הארצית הרחבה ביותר, אנו שמחים להעניק למפתחים ויזמים צעירים, בפעם השנייה, את התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שברשותנו, מעבדת תקשורת מקצועית, ידע וניסיון רב, לפיתוח בסביבת עבודה של הדור הרביעי", אמר מנחם תירוש, המנהל התפעולי הראשי של פרטנר.

הסטארט-אפים הנבחרים יוכרזו עם סיום הפרויקט ב-12 בפברואר 2015.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.