Forbes Israel Logo

לא חייבים לגור במגדל בן 30 קומות: הכירו את פרויקט בצלאל

BrandVoice

פרויקט בצלאל ממוקם ברחוב מכבי, בית לחם וטשרניחובסקי במרכז תל אביב. הפרויקט שהוקם על ידי קרסו נדל"ן וצמח המרמן כולל שני בניינים בני 7 ו-10 קומות הכוללים 154 יחידות שאוכלסו בשבועות האחרונים, חדר כושר ולאונג'. את חניון מכבי, שהיה קיים בעבר, החליף חניון מקורה ומודרני הכולל גם כ-300 חניות ציבוריות לרשות הציבור. בנוסף, במתחם 2,200 מ"ר של שטחי מסחר מסביב לפיאצה גדולה הכוללת פינות ישיבה, בריכת נוי ועוד. בשבועות הקרובים תיפתח במתחם מסעדת ביסטרו ומרכז של מכבי דנט.

לדברי ירון צוברי, מנהל חטיבת המגורים בקרסו נדל"ן, ישנם אזורים בתל אביב בהם לא חייבים להתגורר במגדל מגורים בן 30 קומות כדי ליהנות מנוף אורבאני. לדבריו, "מיקומו של הפרויקט, במרכז תל אביב, דקות הליכה מדיזינגוף סנטר, תאטרון הבימה וחוף הים מושך אליו יהודים שעשו עלייה, משפחות של משפרי דיור ומצמצמי דיור שבעבר התגוררו בתל אביב וכעת חוזרים לעיר תוך העדפה למגורים במרכז תל אביב ונוף אורבאני".

שני בניינים בני 7 ו-10 קומות | צילום: L-Studio

השקט המופלא

כאמור, בימים אלה הפרויקט נמצא בשלבי אכלוס מתקדמים. נותרו עוד מספר פנטהאוזים בודדים מרוהטים ומעוצבים וכל מה שצריך הוא להגיע עם הבגדים ולהתחיל לחיות את הקצב האורבאני של תל אביב. אחד הפנטהאוזים משתרע על שטח של 143 מ"ר, עם מרפסת של 50 מ"ר, בקומה 7 ומוצע למכירה תמורת 12.7 מיליון שקל.

להתחיל לחיות את הקצב האורבאני של תל אביב | צילום: L-Studio

לדברי צוברי, כל הפנטהאוזים מרוהטים ומעוצבים מא' עד ת' כדי להדגים לרוכש איך יכולים להיראות חייו. הם כבר לא משאירים מקום לדמיון.

"הקו המחבר את הפנטהאוזים הוא מרפסות היקפיות עם כניסה כמעט מכל חדר בבית. מהמרפסות ניתן לראות את כל תל אביב. אני יכול לומר שהרוכשים הפוטנציאלים שמגיעים לקומת הפנטהאוזים שוהים דקות ארוכות במרפסת. הסיבה לכך הוא השקט המופלא בתוך דירת יוקרה מעוצבת, אל מול הקצב המהיר של העיר ללא הפסקה. אין את זה בעוצמה הזאת באף עיר בישראל".

השקט המופלא בתוך דירת יוקרה מעוצבת, אל מול הקצב המהיר | צילום: L-Studio

הרחובות הסמוכים למתחם בצלאל, עוברים בשנים האחרונות תהליך התחדשות מקיף, שהחל בעקבות הכרזת מתחם העיר הלבנה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. בין היתר נערך שיפוץ ושימור כיכר ביאליק. כמו כן גן מאיר ורחוב שינקין עברו מתיחת פנים מקיפה. השלמת הבניה במתחם בצלאל תתרום משמעותית למגמת ההתחדשות העירונית בלב העיר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן