משחק הסופרבול המכריע התקיים אתמול, והמפרסמים, כמו בכל שנה, ניצלו את ההזדמנות לפרסם את המותגים השונים על הבמה הנצפית ביותר.
אפשר אולי להבין את העובדה שהם משלמים יותר מ-5 מיליון דולר ל-30 שניות זמן אוויר, שכן מדובר בשידור בעל הרייטינג הגבוה ביותר, והוא רק של משחק אחד.
במשחק של השנה שעברה שיא הצפייה עמד על 111.3 מיליון צופים. למרות שזה מספר קטן במקצת ממספר הצופים של המשחק לפני שנתיים (111.9 מיליון), אחוזי הצפייה האלה עדיין שווים כל אגורה שהמפרסמים משלמים.
הנה רשימה חלקית של הפרסומות שזכו להיות משודרות במהלך המשחק הגדול: