משחק הסופרבול המכריע התקיים אתמול, והמפרסמים, כמו בכל שנה, ניצלו את ההזדמנות לפרסם את המותגים השונים על הבמה הנצפית ביותר.
אפשר אולי להבין את העובדה שהם משלמים יותר מ-5 מיליון דולר ל-30 שניות זמן אוויר, שכן מדובר בשידור בעל הרייטינג הגבוה ביותר, והוא רק של משחק אחד.
במשחק של השנה שעברה שיא הצפייה עמד על 111.3 מיליון צופים. למרות שזה מספר קטן במקצת ממספר הצופים של המשחק לפני שנתיים (111.9 מיליון), אחוזי הצפייה האלה עדיין שווים כל אגורה שהמפרסמים משלמים.
הנה רשימה חלקית של הפרסומות שזכו להיות משודרות במהלך המשחק הגדול:
בפורבס ישראל אנו משתמשים בקובצי Cookies ובטכנולוגיות דומות לצורך תפעול האתר, ניתוח שימוש ושיפור השירותים שלנו. חלק מהקבצים חיוניים לפעולת האתר, ואחרים נועדו להתאמה אישית של התוכן והפרסום. תוכלו לבחור אם לאפשר או לדחות את השימוש בהם. למדיניות העוגיות המלאה שלנו לחצו כאן.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.