Forbes Israel Logo
ליגת האלופות של ההייטק. שחקנים מחברת פלייטיקה | צילום:מיכה בננו
ליגת האלופות של ההייטק. שחקנים מחברת פלייטיקה | צילום:מיכה בננו

"ליגת האלופות" של עולם ההייטק הישראלי מגייסת אלפי שקלים לתרומה

טורניר הגמר מטעם חברת Tech Together משלב בין עולם הספורט לסייבר. על המגרש ניתן יהיה יהיה למצוא שחקני עבר מוכרים וידוענים שישחקו לצד נציגים מהחברות המובילות בארץ, לרבות וויקס, פלייטיקה, פאלו אלטו ועוד

היום התקיים גמר טורניר Tech a Wish מטעם חברת Tech Together, המשלבת בין עולם הספורט לעולם הסייבר. המהלך האחרון של החברה הצליח לגייס מאות אלפי שקלים למען ילדי עמותת Make A Wish, באמצעות מיזם ליגת האלופות של ענף ההייטק שהקדימה, המכונה "Tech a Wish".

בטורניר לקחו חלק נציגים של כמה מחברות ההייטק הישראליות המובילות בארץ ובעולם, לרבות נציגים של חברת וויקס, פלייטיקה, פאלו אלטו, איירון סורס, פאלו אלטו, IronSource, Big ID ועוד.

אירוע הגמר נערך בנוכחות נציגי החברות וגם כמה משחקני העבר המוכרים בישראל, לרבות יוסי בניון. במסגרת האירוע התקיים משחק ראווה בין שחקני עבר נוספים לצד ידוענים אחרים כמו סילבי ז'אן, דני רופ ואורן אסידו, שיתמודד מול הנבחרות של חברות ההייטק, המורכבת מהנציגים מכלל החברות המשתתפות במיזם.

לדברי דור לידג'י, מנכ"ל וממייסדי החברה שעומדת מאחורי הפרויקט המרגש, אירועי הספורט שמפעילה החברה כבר הצליחו לגייס קרוב למיליון שקלים שהועברו לילדי העמותה: "כאדם פעיל ספורטיבית וכמתנדב פעיל בעמותה, היה לי חשוב לקדם את החשיבות של ספורט ושל נתינה בחיינו. מרגש אותי מאוד לראות איך העשייה הספורטיבית והחברתית שלי משתלבים לכדי מציאות. אני בטוח שהטורניר הוא רק ההתחלה לקראת יוזמות נוספות שיחברו בין חברות ההייטק לעמותות שונות, בישראל ובעולם".

כאמור, גם חברת וויקס שלחה נציגים שישתתפו במיזם. נשיא החברה, ניר זהר, אמר בראיון שהעניק לאחרונה לפורבס כי הוא רואה חשיבות עליונה בחיבור של הדור הצעיר לעולמות הסייבר והחדשנות: “להייטק יש מגע כמעט עם כל צד בממשלה. מבחינת משרד החינוך – צריך ללמד תכנות ילדים מגיל א’ ועד י”ב, כמו שפה. גם כי זו השפה שהעולם מתקיים וחי בה, וגם כי זו הדרך הכי טובה להגדיל את כמות האנשים שעובדים בתעשייה הזאת ולצמצם את הפערים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן