חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ללא הגבלה: הושק לוח "דרושים" אינטרנטי עבור אנשים עם מוגבלות

מערך מרכזי התמיכה מטעם המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה במשרד הכלכלה השיק היום לוח משרות "דרושים" אינטרנטי לאנשים עם מוגבלות. הלוח מכיל משרות במגוון תפקידים בתחומיי התעשייה, השירות והמסחר, ומיועד לאנשים עם מוגבלות המעוניינים להשתלב בשוק העבודה.

אנשים עם מוגבלות המעוניינים להשתלב באחת מן המשרות ימלאו טופס מקוון ובכך יגישו מועמדותםן. במידת הצורך, יוכלו המעוניינים לקבל יעוץ טלפוני מקצועי וכן לקבל לידיהם מדריך מפורט להכנה לעבודה המיועד לאנשים עם מוגבלות. מרכזי התמיכה יעבירו את טפסי המועמדות אל המעסיקים, אשר יצרו קשר עם המועמדים ויזמנו את המתאימים לראיון עבודה. בנוסף, יסייעו המרכזים למעסיקים וידריכו אותם בתהליכי גיוס העובדים.

פרסום לוח המשרות מלווה בקמפיין אינטרנט וברשתות החברתיות. בימים האחרונים, עם עלייתו, נכנסו לאתר כ-3,000 אנשים ונרשמו 638 אנשים, מתוכם 156 מועמדים שלחו קורות חיים ורואיינו, ומהם 71 נמצאו מתאימים למשרות וקורות חייהם הופנו למעסיקים. בימים אלו מבצעים המעסיקים ראיונות ולפי העדכון האחרון של המעסיקים, בוצעו כבר 5 השמות. בנוסף, נרשמו לדף הפייסבוק של הלוח כ-500 אנשים וכ-1,400 צפו בפוסטים אודות המשרות הפנויות. 


צילום: IngImages ASAP

בני פפרמן, מנהל המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ציין כי, "פיתוח לוח הדרושים והעלאתו לאתר האינטרנט הינו צעד חשוב במתן הזדמנות לאנשים עם מוגבלות, לאתר את המשרה המתאימה להם ביותר ולהשתלב בעבודה. זוהי לא רק הזדמנות לפרט, אלא גם הזדמנות למעסיקים המעוניינים לשלב באופן המתאים ביותר אוכלוסיה זו במקומות העבודה".

מעסיקים המעוניינים לקבל שירות ממרכזי התמיכה ולהעסיק עובדים עם מוגבלות מוזמנים ליצור קשר עם מוקד המידע הטלפוני בטלפון: 1-700-50-76-76 או באתר האינטרנט: www.mtlm.org.il. לוח המשרות נמצא בכתובת: http://www.mtlm.org.il/jobs. דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/MTLM.JOBS.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן