חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

למצוא עבודה בקלות: רשת חדשה מאיימת לשנות את כללי המשחק

רשת תעסוקה חדשה, מבקשת לעקוף את השיטות המסורתיות של חברות כוח האדם. iPerHour היא רשת חינמית שנולדה מתוך אג'נדה חברתית, כדי להפגיש בין מעסיקים ועובדים על בסיס מיקום, כישורים וזמינות, במטרה להפוך את תהליך גיוס העבודה לזמין, מהיר וקל.

כל מחפש עבודה יוכל לקבל הצעות עבודה שתואמות את כישוריו ואת צרכיו, מעבודות מזדמנות (כגון: מורה פרטי, בייביסיטר, מנקה ועוד), דרך עבודות חלקיות (כגון: אנשי שיווק, מכירות, טלמרקטינג, מלצרות ועוד) ועד לעבודות במשרה מלאה, בלחיצת כפתור ותחת קורת גג אחת. הצעות העבודה תתקבלנה באמצעות SMS היישר לסמארטפון שלו. ההתאמה בין מחפש העבודה למשרה תתבצע על ידי כך שהוא יבנה בעצמו באפליקציית הרשת את הפרופיל התעסוקתי שלו, שמתאר בין השאר את יכולותיו, מיקומו הגיאוגרפי וזמינותו.

המעסיק יכול לחפש את העובד המתאים בלחיצת כפתור | צילום: thinkstock

בעצם, הרשת ממנפת בכך את העובד ולא את המשרה, ולכן הוא אינו צריך לשלוח קורות חיים. כך גם עלולות לצאת מהתמונה חברות כוח האדם, אשר כיום הן הגורם המתווך בין העובד למעסיק בחיפושי העבודה, והן אלו שגזרו את הקופון כתוצאה מהחיפושים. מאגר העובדים של הרשת מונה כיום כעשרת אלפים עובדים, וישרוטל, חברת החשמל וארומה הם בין המעסיקים שיצרו קשר עם החברה.

יוגב סמינה, מייסד משותף ב-iPerHour, מסביר כי "המודל שלנו מציע חלופה חינמית, המייתרת את הגורם המתווך, והופך את זירת התעסוקה לפשוטה וקלה, בה המעסיק מוצא סביבו בלחיצת כפתור את כל מי שמחפש עבודה בתחום הספציפי אליו הוא מגייס".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן