Forbes Israel Logo

לנגן על כלים בלתי נראים: אורנג' השיקה פארק מוסיקה אינטרקטיבי

אחרי עבודות שנמשכו חודשים ארוכים, השיקה חברת פרטנר פארק חוויתי אינטרקטיבי במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, בשם "סאמה סאמה", תחת הכותרת "כשמוסיקה, קצב וטכנולוגיה נפגשים".

בין האטרקציות בפארק, יוכלו המבקרים לנגן על כלי נגינה וירטואליים, להפיק וידיאו קליפ שהם הכוכבים בו, לנצח על מקהלה וירטואלית, שבה המבקר הוא המשפיע על המוסיקה, לנגן על קרני לייזר וליצור מוסיקה על ידי תנועה בתוך "קוביות קצב".

תותחי העשן | צילום: יח"צ

אטרקציה נוספת בפארק היא מזרקה של אורות וצלילים, בה יוכלו האורחים לתפוס עמודי אור ולהפיק מהם תנועה ומוסיקה. במקביל לאטרקציות הווירטואליות בפארק, יוכלו המבקרים גם להשתתף בסדנת תיפוף על הגוף בהדרכת אמני מיומנה.

לפי פרטנר, על השקת הפארק עמלו למעלה מ-500 אנשי תוכן, הכוללים ניהול אומנותי, מעצבים, שחקנים, ארט, סאונד, תאורה ודיגיטל. בפארק הוצבו 3,200 גופי תאורה, 480 חיישנים, 348 רמקולים, 352 מחשבים וטאבלטים, 45 מכונות עשן ו-4 טונות נוזלי עשן, 24 מכשירי לייזר, למעלה מ-400 שעות וידאו ומ-450 ערוצים מוסיקליים.

על הפארק עבדו בין השאר קבוצת מיומנה בשיתוף עם חברת פאזה, גיל טייכמן ועשרות מפתחים מהארץ והעולם, בהם מעבדות החדשנות (MSR iLabs) במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. הפארק יהיה פתוח מדי ערב בשעות 19:30-23:00. מחיר הכרטיסים 85 שקל, ו-60 שקל ללקוחות אורנג'.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.