Forbes Israel Logo

לראשונה מאז התפוצצות הפרשה: עמנואל רוזן זומן לחקירה

לראשונה מאז התפוצצה הפרשה, העיתונאי עמנואל רוזן זומן לחקירה במשטרה באשר לחשדות נגדו על הטרדות מיניות של עשרות נשים וניצול סמכות. 

בחודש אפריל האחרון התפרסם בעיתון "הארץ" כתבה שפרסה עשרות הטרדות ואף תקיפות מיניות שביצע רוזן לכאורה כלפי נשים שעבדו איתו או תחתיו בכלי תקשורת שונים. עוד באותו יום הודיע רוזן כי הוא יוצא לחופשה עד לבירור האשמות נגדו.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"במשך 10 שנים מתנהל נגדי מאחורי הקלעים ובאינטרנט מסע הכפשות אנונימי, המציג דמות דמיונית שאינה קיימת במציאות", כתב אז רוזן בהודעה שמסר לערוץ 10. לכתבה קדמה חרושת שמועות ברשתות החברתיות ועדויות שהצטברו בידי תא העיתונאיות. 


רוזן | צילום: רונן פדידה

בחודש מאי האחרון לאחר בחינת חומרי החקירה בפרשת ההטרדות של איש התקשורת, החליט ראש אגף חקירות במשטרה לפתוח בחקירה פלילית בחשד לעבירות הטרדה מינית. הבוקר כאמור זומן רוזן לחקירה לראשונה.

"אנו מברכים שהגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו במקום שבו מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה. אנו בוטחים במשטרה ומייחלים לחקר האמת", מסר יועץ התקשורת של עמנואל רוזן, רונן משה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.