Forbes Israel Logo

מאור עקיבא לניו המפשייר: STI הישראלית נרכשה על ידי ריזונטיקס האמריקנית

STI תעשיות לייזר, חברה ישראלית המייצרת שתלים רפואיים ותומכנים (סטנטים), נרכשה אתמול על ידי חברת ריזונטיקס האמריקנית. שתי החברות הן חברות פרטיות ושווי העסקה לא פורסם.

ב-20 השנים האחרונות מתמחה STI בייצור חלקי מתכת זעירים ומכשור רפואי מזערי. מוצריה המובילים הם תומכנים (סטנטים) בהם משתמשים בצנתורי לב, תומכים למסתמי לב ושתלים אורתופדיים. החברה מייצרת גם כלי ניתוח, רכיבים מכאניים זעירים ועוסקת בעיבוד מתכות ופולימרים. כדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים משתמשת STI בטכנולוגיות עיבוד לייזר מדוייקות והרכבה סטרילית בחדרים נקיים.

"עסק מרשים". היזם והמנכ"ל טובי סיון | צילום: STI

טובי סיון, נשיא ומנכ"ל STI, התייחס לרכישה: "אני גאה מאוד במוניטין של STI ובמקום שרכשה לעצמה בתעשייה במהלך 20 השנים האחרונות. בזכות שילוב הכוחות עם ריזונטיקס האמריקנית, נוכל להציע ללקוחותינו מערך רחב יותר של יכולות ייצור, עם כל המשאבים הדרושים כדי לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של אבי-הטיפוס ואפשרויות לייצר בנפחים גדולים יותר, בישראל, בארה"ב, באירופה ובקוסטה ריקה".

"ישראל מזוהה בעולם כמרכז חשוב של פיתוח מכשור רפואי", אמר טום ברנס, נשיא ומנכ"ל ריזונטיקס. "אנו מאוד נרגשים להגביר את הגישה ללקוחות אלה עם STI. רוח היוזמה של טובי וצוות הניהול החזק שהרכיב יצרו עסק מרשים".

חברת ריזונטיקס נוסדה בשנת 1987 ומתמחה בעיבוד לייזר של מוצרים המיועדים לשוק מדעי החיים והיא נמצאת בבעלות ריגטה מדיקל. משרדיה של STI ממוקמים בבניין באור עקיבא, כעת נמצאת החברה בתהליכי הרחבה ובמסגרתו נבנה הבניין השני שעתיד להיפתח בשנת 2020. עם בנייתו של הבניין הנוסף יתפרס שטח הפעילות בישראל על כ-5,500 מטרים רבועים והוא עתיד להיות האתר הגדול ביותר של ריזונטיקס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.