Forbes Israel Logo

מגדל בראשית – פרויקט המגורים היוקרתי בתל אביב יצא לדרך

BrandVoice

משפחת כוזהינוף סיימה באחרונה את עבודות החפירה, והחלה בבניית המרתפים באחד מפרויקטי היוקרה המרתקים והחשובים בעיר תל אביב.

מגדל בראשית הוא פרויקט הדגל של משפחת כוזהינוף, משפחת יהלומנים ותיקה. פרויקט המגה יוקרה יכלול שירותים מיוחדים כגון חמאם טורקי, אולם סקווש, בריכה מקורה ועוד. לדברי מוטי כוזהינוף, המגדל שייבנה בשכונת בבלי, היוקרתית ביותר בתל אביב, צפוי להציב סטנדרט חדש של יוקרה בישראל.

מגדל בראשית. סטנדרט חדש של יוקרה | הדמייה: יח"צ

המגדל אשר יתנשא ל-44 קומות תוכנן בצורת Y, כך שיאפשר לכל הדירות בו לקבל נוף לים או את הנוף המרשים של הפארק הגדול. כוזהינוף מסביר כי "קהל היעד של הפרויקט הוא קודם כל מי שמחפש ויודע לזהות יוקרה אמיתית – מדובר כמובן במשפחות בעלות אמצעים, אנשים שעוזבים בתים פרטיים לטובת דירות במגדלים, משפחות צעירות שמעוניינות בשכונה ותיקה עם שירותים ציבוריים איכותיים, כמו גם אנשים ומשפחות שכבר גרים בשכונה ומעוניינים לשדרג לדירה חדשה ומודרנית, בבניין עם 'פסיליטיז' ברמה הגבוהה ביותר".

איל חכם, מנכ"ל חברת מניבים, שאחראית על שיווק ומכירת פרויקט מגדל בראשית בשכונת בבלי, מסביר כי "הדירות יהיו דירות יוקרה בתמהיל מגוון, החל מדירות 3 חדרים ועד לדירות 200 מ"ר ויותר, כולל דירות גן ופנטהאוזים ואת כל השירותים המיוחדים, הכל ברמת גימור ואיכות חסרת תקדים. עיצוב שטחי הציבור במגדל בראשית יהווה חלק בלתי נפרד מהפיכתו לייחודי, יוקרתי, פורץ דרך ואיכותי, כזה שישאיר חותם".

החמאם הטורקי שיוקם במגדל | הדמייה: יח"צ

צוות ההקמה המנוסה בענף

מאחר ומדובר בפרויקט שמציב את הרף הגבוה ביותר בתחום מגורי היוקרה, החליטה משפחת כוזהינוף לגייס את האנשים הכי מנוסים בתחום. את תכנון המגדל הובילה האדריכלית רחל פללר ממשרד האדריכלים יסקי – מור – סיון, מהמובילים בישראל.

הרכב התכנון משלב מצד אחד צוות ותיק בעל ניסיון של שנים רבות בתכנון פרויקטים בעלי היקף ומורכבות מהגדולים ביותר שבוצעו במדינה, ומנגד קבוצת אדריכלים צעירים דינמיים וכישרוניים. שילוב זה מאפשר למשרד ליצור אדריכלות בעלת מעוף וברוח הזמן, הנתמכת בניסיון ובשקול דעת בשל.

הטרקלין והספרייה | הדמייה: יח"צ

עניין שני ולא פחות חשוב היה עיצוב הפנים, בעיקר של השטחים הציבוריים, ולצורך כך צירפו לצוות את מעצבת היוקרה, אירמה אורנשטיין, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב ואדריכלות לדירות יוקרה ובנייני יוקרה בישראל וברחבי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.