Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים: כמה הרוויח דנקנר בעקבות ההסכם עם אלשטיין?

משקיעי אי.די.בי אחזקות חגגו היום את העסקה עם איש העסקים אדוארדו אלשטיין, והביאו לזינוק של 10.6% במניית החברה בבורסה. כתוצאה מכך הכניס היום בעל השליטה בחברה, נוחי דנקנר, 11.7 מיליון שקל לכיסו.

על פי מדד הטייקונים היומי של פורבס, המנצח הגדול של היום הוא יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, שהרוויח היום 102 מיליון שקל. מניית דלק רשמה היום עלייה של 1.5%, על רקע הודעת סוכנות הדירוג פיץ' מסוף השבוע, לפיה היא מאשררת את הדירוג של מדינת ישראל בזכות הגז הטבעי ממאגר תמר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עוד ברשימת הווינרים היומית: מוזי ורטהיים, בעל השליטה בבנק מזרחי טפחות, הרוויח 35 מיליון שקל בעקבות התחזקות מניית הבנק ב-1.9% ושרי אריסון הבעלים של בנק הפועלים שהכניסה לכיסה 24.6 מיליון שקל לאחר שמניית הבנק הוסיפה היום 0.5% לערכה.


נוחי דנקנר | צילום: יח"צ תומריקו

בראש רשימת המפסידים היומית של פורבס ניתן למצוא את עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל. עופר איבד היום 255 מיליון שקל, לאחר שמניית החברה נחלשה ב-2.7%. הירידה במניית החברה היא על רקע ביטול העסקה לרכישת חברת כור על ידי פוטאש הקנדית. 

בנוסף, אחרי שהודיע בשבוע שעבר רמי לוי כי הוא משיק חנות וירטואלית למכירת סמארטפונים במחיר מוזל בהרבה משל המתחרות, הפסיד מנכ"ל החברה 16 מיליון שקל בשל ירידה של 1.2% במנייה. גם שאול אלוביץ' בעל השליטה בבזק נכנס היום לרשימת המפסידים לאחר שאיבד 34 מיליון שקל בשל ירידה של 0.7% במניית החברה. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

לצפייה במדד המלא – הווינרים והלוזרים של יום המסחר – לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.