Forbes Israel Logo

מדריך הטיולים החדש: 90% מהישראלים הטסים לחו"ל לוקחים איתם את הסללולרי שלהם

פעם, כל נסיעה לחו"ל הייתה מלווה בלמידה מעמיקה על היעד, תכנון מסלולים ושינון מפות עוד בבית. מדריך הנסיעות היה ספר חובה בכל מזוודה ותקשורת עם החברים והמשפחה בישראל הייתה מאורע חריג שהתרחש פעם בכמה ימים ולווה בהתרגשות רבה.

כל אלה הפכו לנחלת העבר עם הופעתם של הסמארטפונים בחיינו – האינטרנט הצמוד הפך למדריך הטוב ביותר, למפה הנוחה ביותר ולדרך התקשורת הקלה ביותר עם הארץ. מסקר שנערך על ידי אורנג' עולה ש-90% מהלקוחות היוצאים לחו"ל, לוקחים איתם את הנייד שלהם, כאשר 75% מתוכם שומרים על קשר באמצעות ווטסאפ, 80% בודקים המלצות על מסעדות ו-65% מנווטים באמצעות גוגל מפס או תוכנת ניווט אחרת.


הסלולר הפך למדריך הצמוד | צילום: shutterstock

עוד עולה מהבדיקה כי בשנה האחרונה חלה עלייה בשימושי ה-data הכוללים בין היתר שימוש במיילים, ביקור באתרי חדשות ותיור, facebook, ואפליקציות לשיחות על גבי האינטרנט. לאור המגמה הברורה ההולכת ומתחזקת, החליטה אורג' באחרונה להרחיב את השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה בחו"ל ולהגדיל ל-60 את מספר המדינות בהן ניתן לקבל חבילת גלישה של 1 ג'יגה.

בין השאר נכללים ברשימה החדשה יעדים מתוירים במיוחד כמו תאילנד, הודו, ברזיל ויפן. חבילת הגלישה Passport שמציעה אורנג' מאפשרת ללקוחות חופש להתנהל באופן שגרתי גם בחו"ל, להמשיך את שימושיהם היומיומיים, מבלי להתחשב בגבולות גיאוגרפיים, ומעניקה להם חווית תקשורת בלתי מוגבלת. מחיר החבילה עומד על 149 שקל ותוקפה הוא ל-30 יום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.