Forbes Israel Logo

מהפוליטיקה לאקדמיה: כחלון יעמוד בראש מרכז לטיפול ביוקר המחיה

שר התקשורת והרווחה לשעבר, משה כחלון, יעמוד בראש מרכז חדש שיקדם פתרונות יצירתיים לבעיות יוקר המחייה של מדינת ישראל. המרכז יוקם במכללה האקדמית נתניה שבראשה עומד הפרופ' צבי ארד אשר עוסק בפיתוח ההשכלה הגבוהה בפריפריה וקידום קשרי החוץ של ההשכלה הגבוהה בישראל.

כחלון, שמזוהה יותר מכל עם רפורמת הסלולר יכהן כיו"ר המרכז ויפעל על מנת לקדם רפורמות חברתיות כלכליות בחברה הישראלית תוך הסתכלות כוללת על המדיניות הציבורית הנכונה למען אזרחי ישראל ולמען הכלכלה הישראלית. עם המינוי אמר כחלון כי "במרכז החדש שיוקם ניצור את הבסיס לרפורמות אשר יטיבו וישפרו את חייהם של אזרחי ישראל״

כחלון | צילום: רויטרס

כחלון בילה את החודשים האחרונים באוניברסיטת הרווארד ולמעשה המינוי שלו מחדש את הקשר ארוך השנים עם מכללת נתניה: כחלון הוא בוגר ביה"ס למשפטים של המככלה וכמו כן לפני כשנתיים העניקה לו המכללה, שהיא מכללה פרטית לא מתוקצבת, תואר דוקטור לשם כבוד על הרפורמות שביצע כשר למען אזרחי המדינה.

בתחילת החודש הודיע נתניהו, בניגוד להצהרתו רגע לפני הבחירות הארציות בינואר האחרון, כי כחלון לא ימונה ליו"ר מינהל מקרקעי ישראל, דבר שהכשיר וקידם את המינוי לתפקידו החדש של כחלון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.