Forbes Israel Logo

מהפך נוסף של מאייר: יאהו סוגרת שירותים לטובת אפליקציות

מאז שנכנסה מריסה מאייר לתפקיד המנכ"ל בחברת יאהו, עסוקה האחרונה ביצירת סדר וארגון בחברה כשהיא מובילה לא מעט מהלכים נחרצים שדורשים לא מעט אומץ. כחלק מפעילויותיה למען יעילות החברה הודיעה יאהו בבלוג הרשמי שלה על מספר שירותים שעתידים להסגר כבר בסוף החודש הקרוב.

עוד נכתב בבלוג כי בעוד שסגירת שירותים הוא תמיד תהליך קשה שעלול להזיק לחלק מהמשתמשים, מדובר במהלך הכרחי שנועד לקדם את החברה ולהתמקד במוצרים חדשים הפונים לקהל רחב יותר של לקוחות.

נפרדת משירותים ותיקים

בין השירותים השונים אותם החליטה יאהו לסגור, ניתן למצוא רשימה ארוכה של מוצרים שרובנו שכחנו מקיומם, כגוןUpcoming , לוח אירועים חברתי שנרכש על ידי יאהו ב-2005, Yahoo! Deals שאיפשר למשתמשים למצוא עסקאות משתלמות ברשת, Yahoo! SMS Alerts, שירות הנוטיפיקציות של החברה ו-Yahoo! Kids, דף אינטרנט שהוקדש לדור הצעיר והציע מגוון משחקים, מוזיקה וכדומה. יאהו הבהירה כי כלל השירותים הללו יסגרו כבר בסוף החודש הקרוב, ב-30 באפריל.


מנכל"ית יאהו, מריסה מאייר | צילום: רויטרס

[בנוסף הודיעה החברה גם על סגירתו של Yahoo! Mail and Messenger feature phone (J2ME) apps, שירות המייל והמסנג'ר למכשירי טלפון "טיפשים". אך החברה מיהרה להסביר כי השירותים הללו ימשיכו להיתמך במכשירים הבסיסיים בגרסת הווב שלהם, כך שהמשתמשים יוכלו להמשיך ולבדוק את הדואר האלקטרוני שלהם ולשוחח עם חבריהם, באמצעות גלישה לאתר האינטרנט הייעודי.

לבסוף הצהירה יאהו כי תפסיק לתמוך בגרסאות הישנות של Yahoo! Mail בווב, והחל מה-3 ביוני יעברו כלל המשתמשים אוטומטית לעיצוב המחודש של החברה. עבור משתמשים בעלי מחשבים איטיים או כאלה שאינם אוהבים את הגרפיקה והעיצוב, מציעה יאהו להשתמש בגרסת ה-HTML של האתר, לצד האפליקציות הסלולריות הזמינות למשתמשי אנדרואיד, iOS וחלונות 8.

עוברת למובייל

כחלק מההתחדשות של החברה ולצד סגירתם של השירותים המדוברים, השיקה יאהו שתי אפליקציות חדשות: אפליקציית מזג אוויר ואפליקציית מייל. בשתיהן ניתן למצוא דגש רב על הויזואליות והעיצוב, ממשק נקי, חלק ומזמין עבור המשתמשים ותשומת לב מירבית לחווית השימוש והאינטואיטיביות של המוצרים.

אפליקציית מזג האוויר משלבת בתוכה תמונות של העיר בה אתם נמצאים, הנלקחות ישירות ממשתמשי פליקר (שאישרו זאת כמובן), בעוד שאפליקציית המייל מתמקדת בעיקר במסכי הטאבלט הגדולים, ומציגה את ההודעות כמו מגזין, כאשר המשתמשים יכולים לדפדף בין האימיילים השונים ולבצע מגוון פעולות של מחיקה, העברה או סימון בכוכבית באמצעות גלילת האצבע על המסך.

לכתבה המקורית באתר ניוזגיק

עוד בניוזגיק:

גוגל משנה פוקוס לעתיד: חיפוש ואי-מייל זה פאסה, העתיד נמצא בסיבים אופטיים ומציאות רבודה

Everything.me משיקה מסך בית דינאמי לאנדרואיד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן