חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מחדדים את התמונה: איך תיראה המצלמה של האייפון 5S?

עד היום שוחררו לשוק שישה דגמים של אייפון מבית אפל בתוך שש שנים, וכל אחד מהם הציג שיפורים מסוימים במצלמה. כעת טוענת אפל בפרסומת ששידרה בארה"ב כי "בכל יום מצולמות יותר תמונות באמצעות האייפון מאשר עם כל מצלמה אחרת". מבט מהיר באתר שיתוף התמונות פליקר מעלה כי 3 מתוך 5 המצלמות הפופולריות ביותר הן של האייפון (4, 4S ו-5).

האייפון המקורי והאייפון 3G צוידו במצלמת 2 מגה-פיקסל. לעומתם, דגמי ה-4S וה-5 כבר מצוידים במצלמת 8 מגה-פיקסל המצלמת באיכות 1080P בצילום HD. האייפון הבא (5S, או איך שיקראו לו) צפוי להיות מצויד במצלמת 12 מגה-פיקסל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

פיקסלים רבים יותר לא תמיד מעידים על תמונות טובות יותר, אך האייפון הבא אמור גם להיות בעל "טווח דינמי רחב וצילום טוב יותר בלילה", לפי האתר אפל אינסיידר. שמועה נוספת היא כי המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה באיכות 2 מגה-פיקסל, ותוכלן לצלם תמונות בהיי-דפינישן. פיצ'ר חדש וחכם שצפוי להתווסף בגרסה 7 של מערכת ההפעלה iOS יאפשר צילום בשתי המצלמות בו זמנית.


צילום: מתוך קאמרה+

הנתונים הללו מדגישים באיזה אופן משמש האייפון כתחליף למצלמה המרכזית של המשתמשים, מה שמעלה את כמות התמונות באינטרנט.

יש כאן גם ביטוי לתוכנית המרכזית של אפל: שיפור בפלטפורמת הצילום של האייפון לא רק מוכר יותר מכשירים, אלא גם יותר אפליקציות צילום. כמות גדולה יותר של תמונות מייצרת הזדמנוית עסקיות נוספות לחברות הדפסה וגם להביא לדרישה גבוהה יותר של מקום בענן.

כשמנסים להתבונן על תפקידו של האייפון הבא, ברור כי המצלמה רק תהפוך חשובה יותר ויותר. אפשר להמר די בוודאות על כך שהמתחרות של אפל רואות את מאמציה בכיוון וישימו גם הן דגש על הנושא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן