חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מחיר הקוטג' יורד: תנובה מוזילה את המחיר ב-4.2% ל-5.95 שקל

פחות מחצי שנה לאחר העלאת מחירי החלב, הודיעה חברת תנובה על הורדת מחירי מוצרי היסוד מתוצרתה: מחיר הקוטג' יוזל ב-4.2% וגבינה לבנה ב-2.5%. מחיר קופסת קוטג' יעמוד על 5.95 שקל, לעומת 6.21 שקל כיום ומחיר הגבינה הלבנה יעמוד על 6.5 שקל (לעומת 6.67 שקל) ומחיר גבינה לבנה 500 גר' יעמוד על 11.88 שקל(לעומת 12.19 כיום). עדכון המחירים ייעשה החל ממחר.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

ההוזלה של תנובה כלפי הקמעונאים נעשית בגלל הוזלת מחיר המטרה. "מחיר מטרה לחלב" הוא מושג המתאר את התמורה שמשלמות המחלבות ליצרני החלב ברכישת חלב גולמי. מחיר המטרה משקלל את עלויות הייצור הכרוכות בייצור החלב, ומתעדכן מעת לעת על בסיס נוסחת עדכון מוסכמת. האחריות על חישוב וביצוע העדכונים השוטפים, המבוצעים בדרך כלל מדי רבעון, נתונה בידי מועצת החלב – חברה ללא כוונות רווח (מלכ"ר).

צילום: מרק ישראל סלם

"התחייבנו להיות קשובים לצרכנים ולהתנהל ברגישות במוצרינו הבסיסיים", אמר מנכ"ל החברה, אריק שור. "הורדת מחיר המטרה בשיעור ניכר מאפשרת לנו לבצע הורדה במחירינו לקמעונאים ולהמליץ על הורדת מחירים מומלצים לצרכן בקוטג' ובגבינות הלבנות"

עוד הוסיף שור: "אנחנו בוחנים באופן קבוע את המחירים שלנו במטרה לעדכן אותם בהמשך להתפתחויות במשק ולמגמות של עלויות כלל חומרי הגלם ועלויות הייצור ובתוכם מחיר המטרה. הורדת מחיר המטרה בשיעור ניכר מאפשרת לנו לבצע הורדה במחירינו וכן במחירים המומלצים על ידי תנובה של מוצרי בסיס אלו לטובת הצרכנים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן