Forbes Israel Logo
ארנק דיגיטלי. צילום: Shutterstock
ארנק דיגיטלי. צילום: Shutterstock

מטבע הקריפטו החדש הושק רק השבוע – והגיע לשווי של 45 מיליארד דולר

אינטרנט קומפיוטר, שהונפק רק לפני מספר ימים - הספיק להפוך לאחד מהמטבעות המבוזרים החזקים בעולם, תוך שהוא מכריז מלחמה על תאגידי הענק

רק לפני כמה ימים הושק מטבע דיגיטלי חדש בשם אינטרנט קומפיוטר – והוא כבר שובר שיאים, עם הפיכתו לאחד ממטבעות הקריפטו הגדולים בעולם נכון לרגע זה, עם שווי שוק מוערך של כ-45 מיליארד דולר, מה שהופך את המטבע הטרי לאחד מהמטבעות המבוזרים המובילים כיום, שנמצא כעת במקום ה-8 ברשימת המטבעות המבוזרים החזקים והגדולים בעולם, כך לפי דיווח מגזין Fortune.

המטבע הדיגיטלי והארנק הדיגיטלי מיועדים ליוצרי תוכן, והוא מאפשר למשתמשים לפרסם תכנים ברשת מבלי להעלות אותם נגד ענקיות הטכנולוגיה כמו פייסבוק, או להשתמש בשירותי ענן חיצוניים.

נלחם בתאגידים הגדולים

הרעיון המרכזי שעומד בבסיס המטבע מאפשר להימנע משימוש בשירותי תאגידים שונים, מה שחוסך למשתמשים עלויות שימוש, ובכך יוצרת הלכה למעשה אפשרות למשתמשים לבנות סוגים שונים של מדיות חברתיות ושירותים מתחרים ששונים ממה שמוצע להם בשוק, ויותר מותאמים אישית לצרכים הפרטניים של המשתמשים – כך לדברי דומיניק וויליאימס – האיש שעומד מאחורי המטבע המסקרן.

היריב המרכזי של המטבע העולה הוא את'ריום, וכמובן מתחרים קטנים יותר שגם הם מתמודדים נגד את'ר, כמו פולקדוט למשל. השקתו של אינטרנט קומפיוטר אה על רקע פופולריות עולה של המטבעות הקריפטוגרפים.

תמונת הכתבה: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן