Forbes Israel Logo

מטרופולין תשלב מערכות שמע ושקעי USB בכ-100 אוטובוסים

הדור הבא של האוטובוסים: מטרופולין הודיעה היום כי עד סוף השנה יתווספו לצי שלה כ-100 אוטובוסים הכוללים שקע אוזניות אישי, מערכת שמע עם תחנות רדיו ומוסיקה ומערכת בישום. בנוסף, כוללות המערכות גם שקע USB לכל נוסע וגלישת אינטרנט חופשי. נכון להיום, האוטובוסים החדשים הוכנסו לסבב בקו 249 בין הוד השרון לתל אביב.

העמדות האישיות באוטובוסים | צילום: עינב רימון

במקביל, הודיעה החברה כי החל מיום שני הקרוב היא תתגבר את קווי הנסיעה באשכולות הנגב ובשרון. באזור הנגב יתווספו שמונה קווי שירות חדשים, ביניהם קווים ישירים מקריית גת לתל אביב ומראשל"צ לבאר שבע הנוסעים דרך כביש 6 והנתיב המהיר, וכן קו ישיר מערד לדימונה. בנוסף, יתווספו קווים חדשים ביישובים בפזורה הבדואית באזור באר שבע ויתוגברו תדירות הנסיעות בקווים רבים קיימים, ביניהם קו 368 מאשדוד לב"ש, קו 388 מב"ש לערד וקו 58 מב"ש למחנה צור.

באזור השרון תוסיף החברה קו ישיר מהיישוב צור יצחק לכפר סבא וקו סיבובי מתחנת הרכבת בהרצליה לגעש-שפיים. מלבד זאת, תתגבר מטרופולין קווי שירות קיימים, ביניהם קווים היוצאים מערי השרון לכיוון תל אביב, קווים פנימיים בערי השרון וכן את הקו היוצא מכפר סבא למכללת בית ברל.

מנכ"ל מטרופולין אילן קרני ציין כי "המהלך הוא תולדה של חשיבה משותפת של כלל הגורמים המעורבים, בשילוב בקשות שהגיעו אלינו מנוסעינו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן