Forbes Israel Logo
עו"ד מיכל הלפרין. צילום: תומר יעקבסון
עו"ד מיכל הלפרין. צילום: תומר יעקבסון

הממונה על רשות התחרות מיכל הלפרין הודיעה על פרישה חצי שנה לפני תום כהונתה

עו"ד הלפרין שנבחרה לרשימת הנשים המשפיעות של פורבס הובילה במהלך כהונתה מהלכי אכיפה מוגברים נגד מונופולים וחברות ענק בארץ ובחו"ל, לרבות פייסבוק, קוקה קולה ונובל אנרג'י

עו"ד מיכל הלפרין, הממונה על רשות התחרות, ביקשה היום משר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ לפרוש ולסיים את תפקידה בתחילת חודש אוגוסט השנה, חצי שנה לפני תאריך הסיום המקורי של כהונתה, שנקבע לחודש פברואר 2022. השר קיבל את בקשתה והנחה להקים ועדת איתור למחליף לתפקיד באופן מיידי.

הלפרין, שנבחרה לרשימת הנשים המשפיעות של פורבס בשנת 2020, כתבה במכתב הפרישה שלה כי "בחלוף חמש וחצי שנות עשייה, משנת 2016, אני מבקשת לסיים את תפקידי ולקחת פסק זמן, אותו אנצל למחקר וכתיבה באוניברסיטת הרווארד".

"בחלוף חמש שנים אני רואה למולי רשות חזקה, נחושה ואפקטיבית. חזרנו לטפל גם בשוק הגז הטבעי, שבו הודרה הרשות במסגרת מתווה הגז. כך – סגרנו מעגל והבאנו לתיקון משמעותי", הוסיפה הלפרין במכתבה.

במהלך כהונתה הובילה עו"ד הלפרין אכיפה מוגברת נגד מונופלים בכל תחומי החיים, לרבות חברת בזק, קוקה קולה, נובל אנרג'י, שופרסל וסופרפארם. כמו כן נקטה באכיפה נגד ענקיות בינלאומיות כמו פייסבוק ובוקינג.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן