Forbes Israel Logo

מים באיכות שלא הכרתם: בר הספירל החדשני של אלקטרה מחולל מהפכה בשוק הברים הביתיים

עד לפני מספר שנים, בר מים ביתי נחשב לפריבילגיה שרק מעטים היו יכולים ליהנות ממנה. היום תמצאו בר מים בכל משרד וכמעט בכל בית – ולמהפכה הזאת אחראית בין השאר אלקטרה, שנכנסה לתחום לפני כשלוש שנים עם שתי מטרות עיקריות: לספק ללקוחותיה מים באיכות הכי גבוהה ולהוריד את מחירי הברים, כך שכל בית יוכל להרשות לעצמו ליהנות ממי שתייה נקיים ובריאים. כיום, כאשר אלקטרה כבר מחזיקה בנתח שוק של כ־30%, החלו בחברה בשיווק הדור הבא של ברי המים – אלקטרה בר ספירל.

בניגוד למתחרים, באלקטרה החליטו ללכת על "אסטרטגיית עומק" ולבסס את הדור החדש של המכשירים לא רק על שיפורים קוסמטיים, אלא על מהפכה טכנולוגית של ממש, שמשדרגת את איכות המרכיב העיקרי במוצר – המים.

השיפור הדרמטי באיכות מי השתייה שמספק אלקטרה בר ספירל, מושג הודות לפטנט בינלאומי ייחודי שפיתחה אלקטרה בשיתוף חברת Water Logic הבריטית, המנתק את המגע בין נורת ה־UV האחראית לקטילת החיידקים, לבין מכל המים הקרים. במערכת הספירל החדשה עוברים המים בתוך סליל קוורץ המקיף מספר פעמים את נורת ה־UV הממוקמת במרכזו. בדרך זו, המים אינם באים במגע ישיר עם הנורה ועוברים מסלול ארוך, החושף אותם להשפעת הקרינה המטהרת לאורך זמן רב – מה שמביא לקטילת 99.9% מהחיידקים. התוצאה היא שיפור דרמטי באיכות המים, שמכילים לאחר הסינון כמעט 0 חיידקים, לעומת כמה אלפים לאחר טיהור בברי המים המתחרים.


הסינון הספירלי. המים הנקים ביותר

"בניגוד למטהרי המים הרגילים, בהם פעולת נורת ה־UV מתרחשת במרכז מיכל המים – כך שבחלק הקרוב לפיה נותרים מים עומדים הצוברים חיידקים – באלקטרה ספירל המים חשופים לפעולת הנורה עד קצה הפיה ממנה הם נמזגים", מסביר טל בית הלחמי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת המים והשירות, "שיטה זו מבטיחה מהפכת המים "בניגוד לברי מים אחרים, באלקטרה ספירל המים חשופים לפעולת הנורה עד קצה הפיה ממנה הם נמזגים, מה שמבטיח מים באיכות שלא הכרנו".

בית הלחמי מוסיף כי "הבר החדש הוא תוצאה של ההשקעה המתמדת שלנו בשיפור המוצר ללקוח. אלקטרה שמה לעצמה מטרה להיות הטובה ביותר – ובר ספירל הוא התוצאה".

חיידקים זה לא הכל

המים שמספק אלקטרה בר ספירל הם כמעט סטריליים, אך כדי להבטיח את איכותם לא די בכך – בקבוקי הפלסטיק של המים המינרליים, למשל, עשויים לשחרר חומרים רעילים אם הוחזקו בתנאי חום לאורך זמן. גם במים המגיעים אל הברז הביתי ישנם, מעבר לגורמי הסיכון הביולוגיים, חומרים מזיקים כמו מתכות כבדות ורעילות, שחלקם מגיעים מצנרת ישנה. בשביל זה מותקן בברי המים גם מסנן פחמי, המסנן חלקיקים עד גודל של 2 מיקרון – וגם בתחום זה הולך בר ספירל צעד אחד קדימה: זהו הבר היחיד שמכיל מסנן המנקה, בנוסף לכלור ולטעמי לוואי, גם שאריות כספית ועופרת. מעבר לכך, את המסנן הזה צריך להחליף רק פעם בשנה – אורך חיים כפול מהרגיל.

בנוסף, המכשיר תוכנן כך שאיכות המים תישמר ממש עד המזיגה – וכל החלקים הבאים במגע עם המים מצופים בחומר אנטי בקטריאלי biocote להיגיינה מקסימלית.

בטיחות ונוחות

בנוסף לאיכות המים הגבוהה, בר הספירל החדש מצטיין גם בממשק נוח ופשוט לשימוש, באמצעות מסך מגע חדשני – Full Touch – ובעיצוב מרשים, הכולל שמונה אפשרויות של שילובי צבעים. המכשיר מספק מים קרים, חמים ובטמפרטורת החדר, כאשר השימוש במים החמים מוגן באמצעות מנגנון בטיחות כפול, להגנה על ילדים. בנוסף כולל בר המים מגש נשלף וחכם, המאפשר מילוי קל ונוח גם של בקבוקים. המכשיר המכיל את מנגנון ה־ ESM המתקדם לחיסכון בחשמל, עומד כמובן בתקן הישראלי – וגם בתקן האירופי, המחמיר אפילו יותר.


נוחות, איכות ובטיחות במכשיר אחד. בר הספירל

הכנסת בר מים לבית היא החלטה הכוללת שיקולים רבים. מעבר לשיקולי הנוחות, מדובר בצעד שמסייע מאוד לאורח חיים בריא של המשפחה, ומעודד שתיית מים גם אצל ילדים. כשמתבוננים על התמונה הכוללת, נדמה שכשטכנולוגיית הטיהור המתקדמת ביותר באה לידי ביטוי במוצר נוח ולא יקר, כמו האלקטרה בר ספירל, הבחירה פשוטה מאי פעם. מחירו של המכשיר החדש עומד על 2,394 שקל והוא כולל הובלה, התקנה וסנן לתקופה של שנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.