Forbes Israel Logo

ממספרים לכן ציירים: הבנקאי שהתאהב בעולם הציור

לפני שלוש שנים יחזקאל סנדר, פרש לגמלאות לאחר קריירה ארוכה בבנק מזרחי וקיבל מתנה מבנו – כן ציור. סנדר מיד התאהב בעולם הציור, ומאז מידי יום הוא מצייר במשך שעות רבות. סנדר הוא יליד 1948, דור שביעי בירושלים.

ב-25.5 (היום) בשעה 19:00 תיפתח התערוכה שלו "נוף וצבע" בלובי של מגדל משה אביב במתחם הבורסה ברמת גן, ותימשך עד ה-13.6. כ-30 ציורים יוצגו במקום.

סנדר מצייר "ציור נאיבי" – ציורים לא ריאליים, אשר מביעים תמימות וילדותיות. הוא מציג מידי שנה תערוכות של ציוריו בפולין ובצ'כיה. הנהלת בנק מזרחי צפויה להשתתף באירוע, לצד ציירים מוכרים בהם רוחל'ה פליישר ויעל וקסלר.

סנדר מספר: "ציוריי שופעים אור וצבע. האור נובע מהיותי איש של יום ולא של לילה. אני אוהב את הזריחות ואת צבע החיים העז. אני גר באלקנה שבשומרון, בו ישנו נוף שומרוני מובהק של עצי זית רבים ומבנים של הסביבה הערבית. בילדותי ציירתי להנאתי. כיום, מאז פרשתי לגמלאות לפני כשלוש שנים, אני מצייר באינטנסיביות בצורה מקצועית. התחלתי לצייר בצבעים אקריליים על קרטון איכותי, עברתי לצייר על קנבסים במידות קטנות ולאחר מכן לציורים גדולים. היום אני מצייר גם ציורי שמן. יצירותיי כוללות ציורי נוף, פרחים, יודאיקה וציורי ירושלים. השתתפתי במספר תערוכות בארץ ובחו"ל, אמשיך לצייר כל עוד אוכל. גיליתי את אהבת חיי".

חלק מיצירותיו של סנדר:


 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.