Forbes Israel Logo

מן הון להון: שרי אריסון משיקה ספר ילדים נוסף בשם “המסע של אור”

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון משיקה בימים אלה ספר ילדים חדש בשם "המסע של אור", שהוא מעין אגדה קסומה בת ימינו שמדברת אל הילד שבתוכנו. הספר מגולל את סיפורו של אור וחברו הקוף שיוצאים למסע ביער בין שבילי ההקשבה, ההתבוננות, ההדהוד ואהבה.

במהלך הצעידה ביער, פוגשים השניים חיות שונות: חתול, ארנב, אווז וציפור ומוצאים מפת סתרים שכותרתה "תחפש טוב, תמצא טוב – הבחירה שלך". לאורך כל המסע לומד אור, בעזרת החיות, להקשיב לעצמו, להביט פנימה ולמצוא את הקול הפנימי ואת הייחודיות שלו.

אריסון. "ליצור עולם טוב יותר" | צילום: יח"צ

ה"מסע של אור" הוא ספר הילדים השני של אריסון, אחרי ש"יום של מעשים טובים" ראה אור ב-2016. בסך הכל, אריסון כתבה עד היום שישה ספרים שהפכו לרבי מכר בישראל ובעולם ותורגמו לשפות רבות.

עבור אריסון, שמדורגת במקום ה-4 ברשימת עשירי ישראל של פורבס עם הון של 19.2 מיליארד שקל, מדובר בדרך נוספת בעזרתה היא מובילה את חזון עשיית הטוב ופועלת לשינוי חיובי בכל מיזמיה בישראל ובעולם. "השליחות שלי היא ליצור עולם טוב יותר בכל דרך ובכל מעגלי החיים", היא מסכמת.

הספר החדש של אריסון | צילום: יח"צ

עדות לשליחות עליה מדברת אריסון נוכל לראות ב-2 באפריל, כשיתקיים יום המעשים טובים שיזמה לפני 13 שנים. ביום הזה צפויים להשתתף למעלה מ-2 מיליון ישראלים (אחד מכל ארבעה) ועוד מיליוני בני אדם בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.