Forbes Israel Logo

מנהיגי העתיד: הכירו את מחזור 2017 של הצעירים המשפיעים בישראל

פורבס ישראל גאה להשיק, זו השנה השנייה ברציפות, את רשימת Forbes Under 30 הישראלית – 60 צעירים פורצי דרך ומובילים, כל אחד בתחומו, אשר יעצבו את העתיד של כולנו. 30 מהם מגיעים מעולמות המדע, הטכנולוגיה והייזמות, ו-30 נוספים ממגוון תחומים אחרים – משפט ומממשל, תרבות וספורט, תקשורת ומדיה ויזמות חברתית.

לרשימת Under30 2017

על אף שזוהי שנתו השנייה בלבד של הפרויקט, כבר כעת אנו יכולים לראות מול עינינו קהילה שמתגבשת והולכת, ואת הקשרים המרובים בין חברי מחזור 2016, לחברי הרשימה הנוכחית. כך למשל שארין פישר, שהחליפה את גיא קצוביץ' ממחזור 2016 בתפקיד מנהלת תוכנית היזמות של 8200, יעל ברזילי, שהיתה חברה בתנועת ״כנפיים של קרמבו״, שהקימה חברת מחזור 2016, עדי אלטשולר, או הלן וקסלר שהחליפה את סתיו ארז ממחזור 2016 כמנהלת פרויקט Jnext.


מנהיגי הדור הבא | צילום: שלומי יוסף

חלק מחברי הרשימה הם כוכבים, שמוכרים היטב לציבור הרחב, כמו יונה לייבזון, אורי ששון וסטטיק ובן אל. חלק אחר הוא צעירים בולטים, ששמם לא יצלצל מוכר לרובנו, אך נחשבים למובילי דרך בעולמות בהם פועלים. חלק מחברי הרשימה הם צעירים שאחריהם אנו עוקבים כבר זמן רב ורואים כיצד הם מתפתחים עם השנים. אחד מהם הוא מיקי חסלבסקי, שהשתתף בפרויקט "18 עד 18" ב־2013. דוגמה נוספת הוא דניאל ברק, שהיה חלק מפרויקט צעירים מצומצם יותר של פורבס ישראל ב־2014.

מפגש עולמי

כמו בשנה שעברה, גם השנה יתקיים בארץ כנס Forbes Under 30 העולמי. במסגרת האירוע הבינלאומי יגיעו לישראל בחודש אפריל כ־750 צעירים מבטיחים מכל העולם, אשר יוכלו לפגוש את חברי הרשימה הישראלית, ליצור קשרים ולהרחיב את קהילת Under 30 אל מעבר לים. הכנס, שיערך תחת הכותרת "חדשנות-חקירה-השראה", יתקיים בתל אביב ובירושלים בין ה-2 ל-6 באפריל.

 

לרשימת Under30 2017


הכתבה מופיעה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל

לרכישת הגיליון לחצו כאן או חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן