חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מנכ"ל אפל מכחיש: "לא הגשנו הצעה לרכישת וויז הישראלית"

בחודשים האחרונים נפוצו דיווחים שונים בבלוגים נחשבים וגם בסוכנויות הידיעות, לפיהם מפתחת אפליקציית הניווז וויז הישראלית עשויה להימכר בקרוב לחברת ענק אמריקאית לפי שווי הנע סביב מיליארד דולר. בין השאר דווח כי גוגל, פייסבוק ואפל מתעניינות ברכישתה. הלילה הכחיש מנכ"ל אפל טים קוק את הדיווח.

"לא הגשנו הצעה כזו", אמר קוק כשנשאל בנוגע לרכישה בכנס D11 של הבלוג AllThingsD, ענה קוק. הוא הודה כי החברה "פישלה" עם אפליקציית המפות שלה. "אנו משקיעים הרבה מאוד כסף ביישום הזה. שיפרנו מאוד את המערכת מאז, אך היא עדיין לא נמצאת היכן שאנו רוצים שהיא תהיה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: רויטרס

נאמן למסורת הסודיות הרבה של אפל, קוק סירב לפרט לגבי הפיתוחים החדשים של החברה, אך ציין רק כי אפל "משחררת מוצר לשוק רק כאשר הוא מוכן. אנו מאמינים באלמנט ההפתעה. אנחנו חושבים שהלקוחות אוהבים הפתעות, ואני לא מתכוון לשנות את המגמה הזו בקרוב".

כנשאל אילו שירותים צפויים בקרוב שישכנעו את האנשים לקנות את מוצרי אפל, ציין קוק את המוצרים הקיימים: אייטיונס, שירות איימסג' ושירות השיחות פייסטיים. "עם זאת, אנחנו משקיעים הרבה מאוד בשירותים", אמר. "אני לא רוצה להכריז על משהו חדש היום, אך זה תחום שאנחנו ממוקדים בו מאוד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן