Forbes Israel Logo

מנכ"ל פרטנר לעובדים: אין לשינויים בבעלות השפעה על פעילותנו

"אין לשינויים בבעלות החברה השפעה על פעילותנו ומחויבותנו היומיומית. אנו ממשיכים לשקוד ולפעול נמרצות ליישום האסטרטגיה אותה התווינו למיקוד וחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותינו" – כך כתב מנכ"ל פרטנר חיים רומנו במכתב שנשלח לכל עובדי החברה אתמול, יום לאחר הודעתה של קבוצת האצ'יסון מהונג קונג על ביטול עסקת הרכישה של מניות החברה האם סקיילקס ושל מניות פרטנר.

במכתב, עדכן רומנו את עובדי החברה בדבר ביטול העסקה, וציין כי החברה תמשיך לפעול לטובת שביעות רצון הלקוחות. במכתב ציין רומנו גם את פרסומו של מדד מרקטסט, ובו דורגה החברה במקום הראשון בדירוג חווית הלקוח מבין כל חברות הסלולר הגדולות בישראל.

מהמדד עולה פרטנר מובילה בכל הפרמטרים העיקריים: מקצועיות, אדיבות, זמני המתנה, נכונות הנציג לעזור, יוזמה אישית, שקיפות, המלצה לחברים והנכונות להמשיך להיות לקוח ועוד.

ביום שני, חודשיים וחצי לאחר שסוכמה, הודיעה קבוצת האצ'יסון לאיש העסקים אילן בן דב על ביטול עסקת הרכישה של השליטה בחברת סקיילקס ופרטנר מידי סאני. במסגרת העסקה הייתה אמורה האצ'יסון לרכוש מסאני 75% ממניותיה בסקיילקס בתמורה ל-125 מיליון דולר.

בזמן הרכישה, היה מחירה של מניית סקיילקס 7.2 שקלים. מאז, הוחרפה התחרות בענף הסלולר, ומניות החברות הוותיקות צנחו, לצד דוחות פושרים שהן הציגו. מניית סקיילקס עצמה צנחה והיא נסחרת כיום סביב 4 שקלים.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.