Forbes Israel Logo
רז רהב. צילום: שלומי יוסף
רז רהב. מתארח במלונות דן במסגרת פסטיבל השפים | צילום: שלומי יוסף

מסעדת OCD של השף רז רהב נכנסה לדירוג המסעדות המומלצות ביותר בעולם

המסעדה היוקרתית של השף, בוגר Forbes Under 30, היא המסעדה הישראלית הראשונה שנכנסת לדירוג OAD, לצד מסעדות שף בינלאומיות ומפורסמות נוספות. רהב: "מבטיח להמשיך ולאתגר את עצמי"

הישג מרשים לשף רז רהב, בוגר Forbes 30Under30, ולמסעדה בראשה הוא עומד OCD. המסעדה נכנסה לרשימת "המסעדות המומלצות ביותר בעולם" של דירוג OAD היוקרתי. הדירוג, שמבוסס על המלצות סועדים וגולשים, כולל לראשונה מסעדה ישראלית בקטגוריית "המומלצות ביותר", לצד מסעדות שף מפורסמות ונחשבות. בעבר השתלבו בדירוג מסעדות ישראליות נוספות, כמו "משייה" ו"הסלון" של אייל שני, אך בקטגוריות שונות בדירוג.

רהב, בעלים משותף ושף מסעדת OCD TLV ביפו, פתח את המסעדה בתחילת 2016. היא אחת המסעדות היחידות בארץ שפועלת במתכונת של "פיין-דיינינג": מסעדת יוקרה, שבה מוגשות רק מנות קבועות מראש, בארוחת טעימות שהורכבה על פי בחירת השף, ובמחיר לא צנוע. המזון מוקפד, מעוצב ואיכותי.

"זו מסעדה קצת שונה, אירופית בסטייל שלה", אמר רהב בראיון לפורבס ישראל עם בחירתו לרשימת הצעירים המבטיחים בשנת 2017. "זה ערב ארוך ומרשים, שעוסק גם באוכל וגם בשואו". הקונספט הזה הוא חלק מהחזון של רהב לשנות את העולם הקולינרי בישראל. "אני לא רואה הבדל גדול בין ללכת להצגה לבין ללכת למסעדה. אני חושב שזה בילוי לכל דבר, והמדינה צריכה לתת לזה מקום כחלק מהתרבות שלנו. במדינות אחרות אנשים באים למסעדות ועל הדרך מטיילים בעולם. אני בוחר לאן לטוס לפי המקום שאני אוכל בו".

את הכשרתו קיבל במסעדת קיטצ'ן טייבל בלונדון, שם עשה את הסטאז' שלו ובמטבח של השף אוראל קמחי במסעדת פפינה, שם עבד כשלוש שנים. כעת, כאמור, הוא כובש את הזירה הקולינרית הבינלאומית, כשגם בישראל OCD ממשיכה להיות מוקד עניין.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן