חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מעבר לציפיות: פייסבוק דיווחה על רווח של 1.26 מיליארד דולר ברבעון

הרשת החברתית הגדולה בעולם פרסמה לאחר סגירת המסחר בוול סטריט את דוחות החברה לרבעון השלישי של שנת 2012. על פי הדוחות עולה כי החברה הצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים.

החברה דיווחה לפני זמן קצר כי הכנסותיה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו ב-1.26 מיליארד דולר, כאמור מעל ציפיות האנליסטים שעמדו על 1.23 מיליארד דולר. החברה רשמה רווח של 12 סנט למניה מול ההערכות שעמדו על 11 סנט למניה.

כמו כן, בשורה משמחת מאוד עבור החברה היא שורת ההכנסות מפרסום שהסתכמו ב-1.09 מיליארד דולר אל מול תחזיות של 1.02 מיליארד. אם היה נדמה בתקופה האחרונה כי נושא הפרסום ברחבי הרשת החברתית מהווה עקב אכילס במודל העיסקי של פייסבוק נראה כי לפחות לרבעון השלישי, החששות היו מעט מוגזמות שכן מדובר בעלייה של 36% מהתקופה המקבילה אשתקד.

רבעון מעודד לפייסבוק | צילום: רויטרס

זוהי הפעם השנייה שבה החברה מדווחת על תוצאות הרבעון מאז הנפקתה בחודש מאי האחרון. ברבעון הקודם דיווחה פייסבוק על הכנסות שהסתכמו ב-1.18 מיליארד דולר, זאת לעומת תחזיות האנליסטים שציפו להכנסות של 1.15 מיליארד דולר בלבד. 

בתחילת החודש דיווח צוקרברג כי הרשת החברתית חצתה את רף מיליארד המשתמשים כאשר דיווחה על 1.13 מיליארד פרופרילים פעילים. מדובר בעלייה של 16% מהרבעון הקודם שם רשמה החברה 955 מיליון משתמשים.

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן