Forbes Israel Logo

מעסק קטן לפירמת עיצוב ואסטרטגיה בינלאומית מובילה

בשקט בשקט ומתחת לרדאר, חברת האסטרטגיה והעיצוב SAGI Digital Partner הפכה תוך 7 שנים בלבד לפירמה בינלאומית בשם SAGI&Co עם סניפים גם בלוס אנג׳לס ובטורונטו, ועתידה בקרוב לפתוח עוד 2 סניפים גם בסינגפור וסידני

BrandVoice

בשקט בשקט ומתחת לרדאר, חברת האסטרטגיה והעיצוב SAGI Digital Partner הפכה תוך 7 שנים בלבד לפירמה בינלאומית בשם SAGI&Co עם סניפים גם בלוס אנג׳לס ובטורונטו, ועתידה בקרוב לפתוח עוד 2 סניפים גם בסינגפור וסידני.

חברת SAGI Digital Partner, שעובדת עם כמה מהשמות והמותגים המובילים בעולם ובישראל, היא ללא ספק בין החברות החדשניות והמובילות בתחומן. ״כשהסתכלנו על תמהיל הלקוחות שלנו ועל היכולות שלנו לדייק חברות ומותגים לנוף העסקי המשתנה ולשוק הבינלאומי, הבנו מיד שיש לנו פה משהו ענק שהוא הרבה יותר גדול מסך חלקיו״, אומר מנכ"ל ומייסד החברה, ירון שגיא, בן ה-36.

ירון שגיא. יהלום בנוף המקומי | צילום: יורם רשף
ירון שגיא. יהלום בנוף המקומי | צילום: יורם רשף

בדומה לפירמות ה-Big4 של עולם ראיית החשבון: E&Y, KPMG, Deloitte, ו-PWC, חברת SAGI Digital Partner יצרה למעשה מעין היפוך שרוול לעולם הייעוץ הדיגיטלי ורק חיכתה שהשוק יגיע אל המגרש שלה. ״במקום להיות עוד שירות בוטיקי נקודתי אצל הלקוח, הפכנו למעין מעבדות 'חדשנות' שמייצרות לחברות שאנחנו עובדים איתן את ה-mindset ואת הטקטיקה הנכונים כדי להפוך להיות מובילי שוק", מתאר שגיא. "החלק המאתגר היה לפרמל את כל זה לתוך מתודולוגית עבודה שלמה של הפירמה שלנו״.

עוד מספר ירון כי ״הכל התחיל כשעבדנו על המוצר שלנו CheckMate, שבו ארזנו את מתודולוגית העבודה שפיתחנו למוצר אחד חכם ואסטרטגי המאפשר לכל לקוח (לא משנה עם מי הוא עובד) לזהות איפה ההזדמנויות הקיימות בשוק שלו, אלה שהוא עדיין לא מממש או לא מודע אליהן".

חברת SAGI Digital Partner היא מעין יהלום בנוף המקומי, ניתן לראות זאת בתכנית הרשת המצליחה שיצרה החברה – Ask, תכנית שרצה כבר מעל שנתיים ובה מתארחים האנשים המובילים והמשפיעים ביותר בתעשייה שנותנים יעוץ לעסקים תוך כדי שידור.

ועם יוזמה פילנטרופית מעוררת השראה שיצרו לעצמם בשם ״פריפקשן״, ששמה מטרה לעזור לנוער מהפריפריה להצליח – ורק באירוע האחרון הוענקו ל-70 נערים בסיכון מלגות מלאות במתנה עבור קורס לבניית אתרים וקורס דיגיטל, ובנוסף גם קיבלו מחשבים מתנה.

"פריפקשן" מתכתב עם תחום ה-Goodvertising שמדבר על אחריות תאגידית ועל פרסום שמטרתו לעשות טוב לעולם. ירון שגיא חושף כי ב-2019 תקיים SAGI&Co את אחד הכנסים הכי משמעותיים שיהיו בישראל בעולם הפרסום בנושא Goodvertising.

לאתר הרשמי של החברה: www.sagiagency.com


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן