Forbes Israel Logo

מפרסמים – אמרו לכם שעיתונות הדפוס מתה? אל תאמינו לזה

האם עיתונות הדפוס מתה? זו השאלה שמרחפת בעולם הפרסום והעיתונות מהרגע שהאינטרנט החל לתפוס תאוצה, וקיבלה משנה תוקף עם צמיחתן המואצת של הרשתות החברתיות. עסקים רבים העבירו את ליבת פעילות הפרסום שלהם לאינטרנט בגלל האפקטיביות של המדיום, החשיפה הפוטנציאלית והנוחות, אך עיתונות הדפוס עדיין שומרת על מעמדה כמרכיב חזק ונחוץ בקמפיין פרסומי. הנה מבט מעמיק על ומספר יתרונות שהיא עדיין נושאת:

מוחשיות: נייר עיתון הוא דבר פיסי. מגזינים ועיתונים יכולים להשאר בבתים או במשרדים חודשים ואפילו שנים, ואילו הפרסומות האינטרנטיות יכולות להיעלם בנכבי הסייבר-ספייס מיידית.

אמינות: יש משהו בפרינט שנותן לו תחושת לגיטימיות מוגברת. ריבוי פרסומות קופצות ומודעות באינטרנט יכול להיות מפחיד עבור הגולש, ולגרום לו לחשש ממשי מהקלקה על הפרסומת.

לעיתונות הדפוס עדיין יש לא מעט יתרונות על פני האינטרנט | צילום: רויטרס

מיתוג: מודעות פרינט עושות עבודה מצוינת במיתוג. במודעות צריכה להיות אחידות מבנית, אחידות פונטים, צבעים ותמונות כדי להשיג הכרה במותג שהן מייצגות.

שיווק ממוקד: הצבת מודעות במגזינים הפונים לקהל יעד ספציפי יכולה להשיג אפקטיביות גבוהה בקרב קהל נישתי, מה שיותר קשה להשיג בפרסום אינטרנטי ממוקד.

מעורבות גבוהה יותר של הצרכנים: הצרכנים מעורבים יותר כשהם קוראים חומר מודפס, בניגוד לאופן המרפרף בו הם סורקים אתרים בלי ממש להעמיק בטקסט. מחקר שנערך ב-2005 (אלשאלי ו-וארשניי) מלמד כי אנשים קוראים טקסט דיגיטלי במהירות איטית יותב ב-20%-30% מאשר עיתוני דפוס.

בפרינט יש פחות פרסומות: כשיותר עסקים מסתמכים רק על האינטרנט, הירידה בכוחו של העיתון יכולה להפוך להזדמנות שיווקית. העיתונים פחות עמוסי פרסומות, ומאפשרים לפרסומות שלכם לבלוט. הירידה בנפח הפרסום גם הורידה את המחירים עבור אותה משבצת פרסום.

קודי QR: מיקום קודי QR על עיתון היא דרך מצוינת לגשר על הפער בין הפרינט לאינטרנט. כשהם נסרקים עם הסמארטפון, קודי ה-QR יעבירו את הקוראים לאתר הבית של החברה או למסך נחיתה פרסומי מיוחד שתכינו עבורם.

הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם היא לנצל את כל הערוצים האפשריים כדי להגיע לכל אדם בקהל היעד שלכם, ואסור שעיתונות הדפוס תהיה מחוץ למשחק. למרות שסביר שיותר ויותר משאבים יופנו לכיוון האינטרנט, עדיין יש כאלה שנהנים מתהילת העיתונות המודפסת, וחשוב לא פחות להגיע גם אליהם. מציאת האיזון הנכון בין אופציות המדיה השונות תבטיח זרם הכנסות שוטף, גדילה במכירות ולקוחות חדשים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן