Forbes Israel Logo

מצעד האפליקציות: מזמינים טיסות מוזלות לחו"ל דרך האייפון

מדי שבוע אנו מביאים לכם את רשימת האפליקציות הפופולריות ביותר לאייפון ולאנדרויד. והפעם – שינויים גדולים ברשימות, ולא מעט מצטרפות חדשות.

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (חינם):

1. Temple run 2
2. השכונה
3. Ringtones for iOS6
4. Skyscanner all flights
5. Morfo
6. עד 10
7. vine make a scene
8. Baby run jump star
9. Mako mobile
10. Flick shoot

השבוע היה מעניין מבחינת ההתפתחויות ברשימת עשרה האפליקציות המובילות באפסטור. מעבר לעובדה הלא כל כך מפתיעה ש-Temple Run 2 שמרה על מקומה הראשון, ישנן אפליקציות חדשות ומעניינות שנכנסו לעשיריה הראשונה.

למקום השני התברגה אפליקציית "השכונה". מדובר בניסיון לעשות לוקליזציה לקונספט המוכר של יד2. אפליקציה מאוד פשוטה ונעימה לעין, המאפשרת לכל אחד להציע למכירה את מרכולתו, או לחילופין לראות מה ניתן לקנות, והכול תחת המסגרת של האזור בו המשתמש גר או נמצא.


Temple Run 2 | צילום מסך

האפליקציה שבמקום השלישי נקראת Ringtones, והיא מיועדת להטמעה של רינגטונים באייפון שלכם. ניתן להבחין בלא מעט אפליקציות מהסוג הזה שנכנסות ויוצאות מהעשירייה הפותחת. אפליקציה זו כוללת עשרות אלפי רינגטונים, לרבות האפשרות לעשות שימוש בגלריית השירים הפרטית שלנו, עם יכולת עריכה של הצלצול, הטמעה של הקלטה אישית ברינגטון עצמו וכו'. כדאי לדעת שהאפליקציה הזו מתאימה רק לגרסאות 5 ו-6 של מערכת ההפעלה.

Skyscanner, שנכנס למקום הרביעי, הוא מנוע המאפשר לעשות חיפוש והשוואות בין טיסות ברחבי העולם, כמו גם להזמין בפועל כרטיס טיסה. האפליקציה, המתבססת על אתר אינטרנט הנושא את אותו השם, מתהדרת בהיצע של אלפי טיסות. עיצוב האפליקציה, כמו גם חוויית המשתמש שהיא מציעה, הם ידידותיים ויעילים.

למקום החמישי נכנסה אפליקציה חדשה נוספת בשם MORFO, המאפשרת למשתמשים להעלות תמונות פנים, להקליט הודעה ולהשמיע את ההודעה דרך אותה תמונה. הדבר נעשה באופן כזה שהתמונה, המוצגת בצורה תלת ממדית, אומרת את המסר המוקלט. האפליקציה הזו, כמו רבות אחרות, מאפשרת רק תכונות בסיסיות מאוד בחינם, וכדי לקבל את מלוא יכולותיה נדרש המשתמש לשלם.

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (בתשלום – בסוגריים המחיר בשקלים)

1. (Whatsapp (3.9
2. (POU (7.9
3. (Unlimtone (7.9
4. מקלדת סמיילים (3.9)
5. (Banana kong (3.9
6. (Free music download pro plus (3.9
7. המשמרות שלי (3.9)
8. זייפ ת'סמס ((3.9)
9. (Angry Birds: Star War (3.9
10. BRIDGES

7 מתוך 10 האפליקציות מהשבוע שעבר עדיין נמצאות בעשירייה הפותחת. השלוש שיצאו הן "יומן דיאטה", camera+ ואפליקציית TAKI. האפליקציה Banana Kong שייכת גם היא לז'אנר ה"רוץ, קפוץ, ברח". יפה לראות איך הקונספט נשאר זהה, ורק המעטפת משתנה ובכל זאת, זה בדרך כלל עובד.

אפליקציית Free music download שנכנסה למקום השישי, מאפשרת להוריד שירים, סרטי וידאו, מילים של שירים, הופעות חיות ועוד, בלחיצת כפתור אחת ובצורה פשוטה ומהירה. האפליקציה מיועדת למי שמעדיפים לצרוך מוסיקה וסרטים בצורה לגיטימית וחוקית ולא בצורה פיראטית.

עשר האפליקציות המובילות ל-Google play (חינם):

1. Temple Run 2
2. WhatsApp Messenger
3. Facebook
4. Waze social GPS traffic & gas
5. POU
6. Viber : Free Calls & Messages
7. Subway Surfers
8. Skype – free IM & video calls
9. Tiny Flashlight + LED
10. Crazy Fist

גם השבוע הדינמיות והשינויים בחנות האפליקציות של גוגל הם קטנים יחסית. שתי אפליקציות בסך הכל השתנו מהשבוע שעבר. ההובלה של Temple run נלקחה על ידי הגרסה החדשה של האפליקציה, שמככבת בכל החנויות, גם בגוגל וגם באפסטור.

האפליקציה השנייה שנכנסה היא Crazy fist, שהחליפה את trial Xtreme. גם Crazy fist היא אפליקציית משחק הרפתקאות, רק שהפעם יש טוויסט קטן בעלילה. דמות הגיבור אינה נמלטת על נפשה, כי אם רודפת אחר הרעים. גם כאן הוא מצויד בשלל כלי נשק ויכולות ככל שהוא מתקדם במשחק. האפליקציה מזכירה בעיצובה ובחוויית המשתמש שלה משחקים אחרים דומים כמו Temple run, Subway surfers וכו'.

עשר האפליקציות המובילות ל-Google play (בתשלום)

1. Titanium Backup PRO Key root
2. SwiftKey 3 Keyboard
3. Poweramp Full Version Unlocker
4. Nova Launcher Prime
5. OfficeSuite Pro 6
6. TuneIn Radio Pro
7. Beautiful Widgets
8. Camera ZOOM FX
9. Sound Hound
10. Root Explorer (File Manager)

תשע אפליקציות מהשבוע שעבר נמצאות גם השבוע בחנות בתשלום של גוגל. היחידה שהצטרפה לרשימה היא Sound Hound, ומי שפינתה את מקומה היא Asphalt 7, מרוץ המכוניות המוצלח שעליו פירטנו בשבוע שעבר. Sound Hound מגדירה את עצמה כאפליקציה המהירה ביותר שיש לזיהוי שירים. היא בעצם דומה ביותר לאפליקציית Shazam הוותיקה והמוכרת, אך טוענת שהיא מהירה יותר.

מבדיקה קצרה ניתן לציין שהאפליקציה באמת מוצלחת ומתקדמת מבחינה טכנולוגית ומבחינה פונקציונאלית, ומאפשרת בנוסף לזיהוי השירים גם זיהוי של שירה ואף זמזום אנושי. תכונה מעניינת נוספת של האפליקציה הזו היא שכאשר היא נמצאת באיזור ללא קליטת רשת היא שומרת את החיפוש בהיסטוריה, וברגע שמכשיר נכנס לאיזור של קליטה היא מיד מציגה את התוצאה של אותו חיפוש. מחירה של האפליקציה הוא 23.90 שקלים בגוגל פליי.

(המידע נכון ל-30/1 שעה 19:00)

[email protected]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.