Forbes Israel Logo

מקדמים את הסדר החוב: המחוזי מינה מומחה להסדר באלביט הדמיה

התקדמות בהליך הסדרת החוב באלביט הדמיה. בית המשפט המחוזי מינה הבוקר ממומחה מטעמו לבחינת הסדר החוב בין החברה לבין מחזיקי האג"ח. השופטת ורדה אלשיך החליטה על מינויו של רון אלרואי כמומחה שיפקח על הדיונים ויבחן את ההסדר. 

באלביט הדמיה בירכו על החלטת בית המשפט ואמרו כי "המהלך הנ"ל יקדם את מתווה ההסדר, שהוצג על ידי החברה ויביא לפתרון המיטבי עבור כל מחזיקי העניין בחברה, ובפרט עבור נושיה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי מתווה ההסדר, עליו סיכמה החברה עם מחזיקי האג"ח העיקריים שלה – הקרנות יורק ו-DK, החוב של החברה המסתכם ב-2.5 מיליארד שקל יומר למניות שיהוו 86% מהון המניות של החברה וכן לאג"ח בהיקף של 300 מיליון שקל. על פי מתווה זה מאבד מוטי זיסר את השליטה בחברה.

מוטי זיסר | צילום: יח"צ

החוב יומר למניות שיונפקו בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק בניו יורק. כמו כן, חלק מהחוב יומר לאג"ח שנושאות ריבית שנתית בשיעור של 8% שתשולם על בסיס חצי שנתי, ואשר תעמודנה לפירעון בתשלום חד פעמי בתום 5 שנים.

אגרות החוב החדשות תובטחנה בשעבוד שלילי ברמת המטה. במידה והחברה תגייס חוב חדש ברמת המטה, היא מתחייבת לפרוע את אגרות החוב החדשות בפרעון מוקדם. כמו כן, החברה תהא רשאית לפרוע בפירעון מוקדם את אגרות החוב ללא קנס פרעון מוקדם.

הקרנות יציעו למחזיקי האג"ח שלא יהיו מעוניינים להמיר את חובם להון מניות, לרכוש מהם את אג"ח עד להיקף כולל של כ-75 מיליון דולר במזומן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן