Forbes Israel Logo

מראשל”צ לגוואנגז’ו: גם החקלאות הישראלית מגיעה לסין

במסגרת ביקור רשמי של בכירי מכון וולקני, פרופ' אליהו פיינרמן ויעקב מועלם – נחתם לאחרונה בגוואנגז'ו שבסין מסמך הבנות בין המכון, ממשלת העיר גוואנגז'ו וקבוצת ההשקעות ישראל-גוואנגז'ו. פיינרמן, המשמש כראש המכון, ומועלם שמנהל את חטיבת המסחור של מכון וולקני, חתמו על מזכר הבנות שעוסק בשיתופי פעולה שונים בתחום החקלאות וביניהם מסחור הידע והטכנולוגיות של מכון וולקני בסין ופרויקטי מחקר משותפים.

במהלך טקס החתימה, אשר נערך במעמד בכירי ממשל סיניים, נציגי חברות החקלאות הגדולות של דרום סין וקונסול ישראל בגוואנגז'ו, מר נדב כהן – נתן פרופ' פיינרמן סקירה מקיפה של פעילות המכון ובירך בחום על שיתוף הפעולה.

חותמים מימין: ד"ר גלייטמן, זאו ג'יאנוי, פרופ' פיינרמן | צילום: שמין הונג

את שיתוף הפעולה יזמו ומובילים ד"ר שוקי גלייטמן, לשעבר המדען הראשי ויו"ר קבוצת ההשקעות ישראל-גוואנגז'ו ולירז גבע, מנכ"לית נציגות גוואנגז'ו בישראל. "נושא החקלאות נמצא במקום גבוה מאוד בסדרי העדיפות של ממשלת סין והשותפות עם ישראל ועם מכון וולקני היא טבעית" אמר ד"ר גלייטמן, והוסיף "התמיכה המלאה של משרד החקלאות המקומי ודרגי הממשל הבכירים בגוואנגז'ו מאפשרת לנו ליצור תשתית עסקית רחבה אשר שותפות לה רבות מהחברות החקלאיות הגדולות של דרום סין. תנאים אלו מספקים קרקע פורייה לשיתוף פעולה מוצלח עם מכון וולקני".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.