חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מרגישים בטוח: איזו עיר מקנה את תחושת הביטחון הגבוהה ביותר?

מדד הביטחון האישי ישחק קרוב לודאי תפקיד מרכזי במערכת הבחירות הקרובה. באיזו עיר מרגישים התושבים את תחושת הביטחון האישי הגבוהה ביותר? דירוג הערים הטובות בישראל של פורבס שיקלל מספר קריטריונים בסיסיים, כשהביטחון האישי נמדד באמצעות נתוני הפשיעה, כפי שפורסמו על ידי משטרת ישראל.

לדירוג המלא – הערים הטובות ביותר בישראל

במקום הראשון מבין עשר הערים אשר דורגו במקומות הראשונים מבחינת ציונן המשוקלל, ניצבת גבעתיים, אשר זכתה לציון של 90.66. העיר שנהנית מיתרונות של עיר קטנה והומוגנית יחסית (עם כ־55 אלף תושבים וכמעט ללא שכונות חלשות), הגיעה גם למקום השלישי בדירוג הכללי, והראשון ללא שקלול מדד איכות הסביבה.

פארק גבעתיים. מרגישים בטוח | צילום: ישראל מלובני

במקום השני ניצבת, כנראה שכבר לא במפתיע, העיר חולון, עם ציון של 90.52. זינוקה העצום של העיר בשני העשורים האחרונים מהווה כבר חדשות ישנות, אך זוכה עדיין לכותרות, גם אם רק מכוח האינרציה. את המקום השלישי תופסת (ולשיפוטכם אם בהפתעה) בת ים, עם ציון של 89.9.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אחריהן בדירוג: הרצליה עם 89.04, רמת גן (88.98), כפר סבא (88.42), ראשון לציון (88.12), פתח תקווה (88.02), ורעננה (87.72). סוגרת את הרשימה (כאמור מבין 10 הערים הראשונות בדירוג המשוקלל) דווקא העיר שזכתה לציון המשוקלל הגבוה ביותר בדירוג הכללי, תל אביב, עם 75.45 נקודות.    

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן