Forbes Israel Logo

משקיע בנדל”ן: ג’ף בזוס רוכש אחוזה בבוורלי הילס תמורת 165 מיליון דולר

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, ממשיך להגדיל את תיק הנדל"ן שלו ורוכש אחוזה היסטורית בבוורלי הילס בשווי של 165 מיליון דולר וקובע שיא חדש למחיר ששולם עבור בית בלוס אנג'לס

מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, שצבר אוסף נרחב של בתים ברחבי ארצות הברית, הוסיף לתיק נכס נוסף לתיק הנדל"ן שלו. האיש העשיר ביותר בעולם, ששוויו מוערך בכ-131 מיליארד דולר, שילם על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל 165 מיליון דולר עבור האחוזה של דייוויד גפן בברלי הילס, וקבע שיא נדל"ני חדש עבור בית באזור לוס אנג'לס. השיא הנדל"ני הקודם נקבע בסוף השנה שעברה, כאשר לחלאן מרדוק, בנו של רופרט מרדוק, שילם 150 מיליון דולר עבור אחוזת בל-אייר ששימשה כמעון של משפחת קלמפט בתוכנית הטלוויזיה "בוורלי הילביליס".

על פי הדיווחים, בזוס ובת זוגו, לורן סאנצ'ס, סיירו בבתי האחוזה היקרים ביותר בבוורלי הילס ובבל אייר, שנמצאים בין המובלעות היוקרתיות ביותר באזור.

המיליארדר ג'ף בזוס, שצבר אוסף נרחב של בתים ברחבי ארה"ב, הוסיף נכס נוסף לתיק הנדל"ן שלו – וקבע שיא חדש. צילומים: shutterstock, amazon

Realtor.com מדווח כי אימפריית הנדל"ן של בזוס כבר רחבה למדי, עם כמה דירות צמודות הצופות על סנטרל פארק בניו יורק, אחוזה בגודל של כמעט 30 אלף דונם בוושינגטון, חווה מסיבית במערב טקסס ושני נכסים בוושינגטון, די.סי.

על תשעה דונם בבוורלי הילס, האחוזה המיתולוגית ידועה גם בשם אחוזת ג'ק וורנר. היא תוכננה בשנות השלושים עבור וורנר, נשיא לשעבר של ענקית הבידור וורנר ברוס. ב-1992 מגזין העיצוב Architectural Digest ערך כתבה על האחוזה בה נכתב, "רק קומץ מבתי בוורלי הילס אי פעם התחרו באחוזת וורנר", והוסיף: "עם עיצוב בסגנון גאורגי בגודל 13,600 מ"ר, טרסות וגינות רחבות ידיים, שני בתי הארחה, פעוטון, שלוש חממות, מגרש טניס, בריכת שחייה, מסלול גולף בן תשעה חורים, מגרש מוטורי עם מוסך שירות משלו ומשאבות דלק, הנכס בן ה-9 דונם היה – ועודנו – האחוזה של האולפן הארכיטיפי.

"לאחר מותו של ג'ק וורנר בשנת 1978 בגיל 86, אשתו השנייה אן פייג' שהתה באחוזה. כאשר נפטרה בשנת 1990, רכש גפן את הנכס ואת ריהוט האחוזה בסכום של כ-47.5 מיליון דולר, וקבע את שיאו של בית באזור לוס אנג'לס. המחירים ממשיכים לעלות בלוס אנג'לס, שהיא אחד מאזורי המטרו היקרים ביותר בארצות הברית. המחיר החציוני של בתים חד-משפחתיים עלה ל-617,300 דולר, עלייה של 7.2% לעומת הרבעון הרביעי של 2018, על פי הדו"ח הרבעוני האחרון של איגוד המתווכים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.