חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

מתכננים לפתוח עסק בתל אביב? כדאי שתיכנסו קודם לאתר הזה

עיריית תל אביב-יפו תשיק מחרתיים אתר אינטרנט שיאגד את המידע הנחוץ לפתיחה והפעלה של עסק בעיר. מטרת האתר היא להביא בפני בעלי העסקים והתושבים את עיקרי מדיניותה העסק את מירב המידע הנדרש בטרם קבלת ההחלטה על הקמת עסק. כתובת האתר – www.tlv-biz.co.il.

האתר יכלול נתונים אודות בחירת האזור להקמת העסק וקבלת מידע על כמות העסקים בו, מקומות החניה ועוד; מחשבון לחישוב ארנונה ומחירון מוערך של שכירויות ורכישות; איתור נכסים מסחריים, מידע על תכניות בניין עיר ופיתוח עתידי באזור; הורדת טפסים רלוונטיים והגשת בקשה לפתיחת עסק באמצעות האתר העירוני; כלים ליזם המאגדים מספר שירותים (כמו הצעות מימון, בדיקות רישוי, הנחיות לבניית תכנית עסקית, עצות לשיווק העסק במדיה הדיגיטלית, שאלות ותשובות נפוצות ומושגי יסוד, ביטוח וטיפים מבעלי עסקים אחרים); ומפת GIS בעזרתה ניתן יהיה לבחור פרמטרים ספציפיים העשויים לעניין כל עסק – היתרי לילה, ייעודי קרקע מסחריים/פרטיים, תיקי בניין, צילום 360 מעלות סביב העסק, איתור חניונים ותחנות תל אופן סמוכות.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

 


איור: מירה פרידמן

בתל אביב פועלים למעלה מ-50 אלף עסקים קטנים וגדולים, מכל קשת התחומים. לפני כשנה וחצי הקימה העירייה מינהלת קידום עסקים, אותה מוביל המשנה לראש העירייה, חבר המועצה ארנון גלעדי, אשר אמר היום כי "העסקים והקטנים והבינוניים בעיר תל אביב-יפו מהווים מנוע צמיחה כלכלי ומקור תעסוקה חשוב לעיר, ואתר האינטרנט הוקם כחלק מהחשיבות הרבה שהעירייה רואה בעסקים אלו. האתר פונה לבעל העסק כלקוח ומלווה אותו בכל השלבים הנדרשים להקמה והפעלת עסק בעיר ובכך מסייע לשיפור ערוצי הקשר של העסקים עם העירייה".

"הקמת האתר מצטרפת להקמת מינהלת קידום עסקים והוצאת חוברת מידע ייעודי המאגדת את המידע הנדרש לעסקים בעיר", הוסיף גלעדי. "אני בטוח כי האתר יקל על היזמים ובעלי העסקים בעיר בממשקים עם העירייה ויהווה כלי חשוב בהקמה והפעלה של עסקים בעיר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן