Forbes Israel Logo

הנוט האחרון? סמסונג תשיק מכשיר חדש בסדרת Galaxy Note

מעריצי סדרת מכשירי הפרמיום של סמסונג חשבו שזו הגיעה לסופה - אך בהמשך השנה הם צפויים להפתעה. תמונות חדשות חושפות איך עשוי להיראות המכשיר החדש

בעוד שרבים אולי כתבו כבר הספד על סדרת ה-Galaxy Note, נראה שלסמסונג יש רעיונות אחרים. למרות שסדרת ה-Galaxy S החדשה, שהושקה לאחרונה, קלטה רבים מתכונותיו של ה-Note, סמסונג אישרה כי מכשיר חדש מסדרת ה-Note יושק במהלך השנה.

תמונות קונספט שפורסמו באתר Let's Go Digital מזכירות מאוד את Galaxy S21 Ultra מבחינת המידות, אך בניגוד אליו ייתכן ונראה שם חלל אחסון מובנה עבור עט ה-S-Pen – העט החכם המזוהה כל כך עם סדרת ה-Note הוותיקה.

פרידה מכובדת

מהלך שצפוי לקרות הוא השקת המכשיר החדש במסגרת "מהדורת אוהדים". גרסת האוהדים של גלקסי S20 שהושקה בספטמבר אשתקד, כחצי שנה לאחר השקת קו המכשירים הראשי, זכתה אז לשבחי המבקרים.

הסיבה לפיתוח מהדורת אוהדים שכזו קשורה לשילוב בין סדרות ה-S וה-Note, וביטולה של האחרונה. "מבחינתנו לא יעלה על הדעת שסמסונג תיפרד מסדרה ה-Note המפורסמת מבלי לשחרר לפחות דגם סופי אחד. יתכן ודגם זה יוקדש במיוחד עבור האוהדים", נכתב באתר.

אם החברה הדרום קוריאנית תמשיך לשמור על לו"ז ההשקות הקבוע שלה, ייתכן שנשמע על השקה של הדגם המדובר כבר באמצע או סוף אוגוסט, כמו שקרה בשנים קודמות.

צילום התמונה הראשית: Samsung

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.