Forbes Israel Logo

נייקי חושפת נעליים עם שרוכים שנקשרים לבד

אין ספק שההובר-בורד או הסקייטבורד המעופף הוא ההמצאה הכי נחשקת מסדרת סרטי "בחזרה לעתיד", אולם בצמוד אליו נמצא פריט אחר ברשימת המשאלות של גיקים בעולם: נעליים עם שרוכים שנקשרים לבד. אז אמנם מסתמן שנצטרך לחכות עוד לא מעט זמן להובר-בורד פועל ומתפקד, אבל הנעליים – ובכן נייקי חשפה אתמול (ד') דגם שלהן שיהיה זמין לרכישה עוד השנה.

צפו בסרטון הטיזר ששחררה החברה

הנעליים החדשות שמכונות על ידי החברה HyperAdapt 1.0 הוצגו על ידי נייקי בכנס החדשנות שלה שנערך בניו יורק. ברגע שנכניס את כף הרגל לתוך הנעל, חיישן מובנה בנעל יחוש אותה ויפעיל את המגנון שמהדק את השרוכים סביב הרגל. בצד הנעל נמצא 2 כפתורים שיאפשרו לנו להרפות או להדק את השרוכים, כדי שהאחיזה של הנעל ברגל תהיה מדוייקת. הנעליים כוללות כמובן סוללה מובנית שתהיה אחראית על המנגנון של השרוכים ועל האורות, ולמרות שמדובר בעוד גאדג'ט שנצטרך לטעון, בחברה מסבירים שטעינה אחת מספיקה לשבועיים של שימוש.

טעינה אחת והשורכים שלך יקשרו לבד לשבועיים | צילום: אתר החברה

כיאה לנעליים טכנולוגיות, זכו הנעליים גם למספר גרסה שעומד כרגע על 1.0. אילו פיצ'רים צפויים לנו בגרסה 2.0 למשל? טינקר האטפילד, מעצב הנעל בנייקי, חשף כמה מחשבות על הגרסה הבאה של הנעליים: "זה יהיה נחמד אם בעתיד למשל, הנעליים יחושו לבד מתי אנחנו צריכים שהן יהיו הדוקות יותר ומתי רפויות יותר, כך למשל השרוכים יתהדקו אוטומטית כשאנחנו באמצע פעילות גופנית. זה הכיוון שאליו אנחנו צועדים, המוצר יתעורר לחיים".

המוצר יהיה זמין לרכישה לקראת עונת החגים האמריקאית, כלומר, בסביבות חודש אוקטובר. החברה לא ציינה את מחיר הנעליים, אולם היא כן ציינה שהן יהיו זמינות בשלושה צבעים שונים, כשרק חברי +Nike יוכלו לרכוש אותן.

חשוב להדגיש שלא מדובר בניסיון הראשון להציג נעליים ששורכות את עצמן לבד ומ-1989, אז הוצג הסרט לראשונה, חווינו לא מעט מפתחים שהציגו אבות טיפוס לנעליים כאלו. עם זאת, מדובר בפעם הראשונה שענקית הנעלה והלבשה מכריזה על נעליים כאלו שיהיו זמינות לרכישה מסחרית על ידי הקהל הרחב.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

זהירות: הוירוס AceDeceiver מתפשט ב-iOS כאש בשדה קוצים

רשת חברתית שאתם מנהלים: Galaxia היא הפרוייקט החדש של משה חוגג

גוגל מזהירה: החל ממאי אתרים שאינם מותאמים למובייל יצנחו בתוצאות החיפוש

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.